آخرین قیمت روفرشی طرح ترکیه در تهران

آخرین قیمت روفرشی طرح ترکیه در تهران


روفرشی پارچه ای است در ضخامت های مختلف که خانم های با سلیقه آن را به روی فرش پهن می کنند. به این ترتیب از خراب شدن بافت های فرش، لک شدن و کثیف شدن آن به دلایل گوناگون جلوگیری می کنند. این راهکار به خصوص برای منازلی که دارای فرزند کوچک هستند روش بسیار مفید و موثری است. به همین دلایل امروزه در بازارهای مختلف خرید روفرشی طرح ترکیه به دلیل جنس عالی و کیفیت بالای آن، از استقبال زیادی برخوردار است. بدیهی است آخرین قیمت روفرشی طرح ترکیه در تهران اهمیت پیدا می کند. زیرا غالبا قیمت مناسب هرکالایی برای مشتری بسیاراهمیت دارد.

روفرشی طرح ترکیه

 

مرکز خرید روفرشی طرح ترکیه در تهران

با توجه به اینکه تولید کنندگان اصلی این روفرشی در ترکیه حضور دارند. برخی از شرکت های بازرگانی و تجاری در ایران وارد کننده یک مارک از روفرشی های درجه 1 ترکیه ای هستند. این محصولات را توسط نمایندگی هایی که در سراسر کشور به وجود آورده اند به دست مشتریان و مصرف کنندگان می رسانند. با توجه به نمایندگی هایی که در تهران وجود دارد می توان این شهر را به عنوان مرکز خرید روفرشی ترک معرفی کرد.

دفاتری و فروشگاه هایی که در تهران برای فروش این محصول در نظر گرفته شده اند فروش خود را به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می دهند اما اکثر این نمایندگی ها سعی بر آن دارند که فروش این کالا را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام دهند تا خریدار بتواند با صرف هزینه و زمان کمتر خرید روفرشی ترکیه را انجام دهند.

علاوه بر این با توجه به اینکه این کالا وارداتی است با فروش اینترنتی می توان هزینه های جانبی دیگر را حذف کرد تا هر شخصی با هر توان مالی، بتواند از این محصول خریداری کند و این محصول با قیمت مناسب به دست آن ها برسد که مراکز فروش در تهران با در نظر گرفتن این مسائل مهم توانسته اند اکثر فروش خود را به صورت غیر حضوری و به نفع مشتریان انجام دهند.

طرح های متنوع روفرشی های طرح ترکیه

روفرشی های طرح ترکیه دور کشدار هستند و طوری طراحی شده اند که کش آن ها به زیر فرش می رود و این خود باعث ثابت ماندن آن ها روی فرش می شود. روفرشی های کشدار دارای رنگ بندی و طرح های زیبا و جذابی است به گونه ای که هر شخصی با دیدن آن ها دوست دارد یکی از آن ها را بخرد و در منزل خود داشته باشد.

روفرشی ترک به صورت دو جنس، مخمل و ابریشم در بازار موجود است. هر کدام از این جنس روفرشی ها، به صورت مجزا دارای طرح های جذاب و رنگ بندی مختلف و زیبایی هستند در واقع طوری طراحی شده اند که خانواده ها بتوانند از آن ها برای همه قسمت های خانه مانند اتاق پذیرایی، اتاق خواب و حتی به روی موکت ها استفاده کنند.

طرح های متنوع روفرشی ترکیه را می توان در تهران یافت و مصرف کنندگان از طریق نمایندگی هایی که این شرکت در تهران دارد روفرشی با طرح و ابعاد مورد نظر خود را سفارش می دهند و با استفاده آن در منزل از تمیز ماندن و نو ماندن فرش های خود لذت می برند. لازم به ذکر است که انواع طرح های این روفرشی مانند طرح های فانتزی، طرح فرش، کودکانه و… در بازار موجود است که این طرح ها با توجه به مکان مورد نظر و سلیقه خود شخص انتخاب می گردد.

روفرشی ترک بخرم یا روفرشی ایرانی ؟

همیشه کسانی که قصد خرید روفرشی دارند به دنبال بهترین اجناس از لحاظ رنگ و طرح هستند. روفرشی از محصولاتی است که امروزه توانسته در منازل اکثر ایرانی ها جایگاه اصلی خود را پیدا کند و همان گونه که از اسمش پیداست اغلب به روی فرش استفاده می شود. مهم ترین کاربرد آن جلوگیری از کثیف شدن و لکه شدن فرش به دلایل گوناگون است.

انواع روفرشی ایرانی و ترک در بازار عرضه می گردد، البته لازم به ذکر است که هر کدام از این نوع روفرشی ها خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند و هردوی آن ها از لحاظ جنس و کیفیت به حدی قابل قبول اند که انتخاب فرد را سخت می کنند. بنابراین هر مصرف کننده با توجه به کاربرد آن در منزل خود و سلیقه ای که دارد می تواند بهترین انتخاب را از بین این دو محصول انجام دهد. روفرشی ترک در طرح ها و رنگ های زیبایی در بازار به چشم می خورند و زیبایی خاص خود را دارد از مهم ترین ویژگی های ممتاز آن می توان راحت شسته شدن، ضد لک بودن و ثابت ماندن روی فرش را نام برد.

روفرشی های ایرانی هم به دلیل جنس و کیفیتی که دارند از گذشته تا به امروز مشتریان خاص خود را داشته اند. ولی برای انتخاب بین این دو، به طور مثال روفرشی های ترک از نظر ضخامت از روفرشی های ایرانی نازک تر است البته که هر دو از لحاظ جنس عالی هستند ولی می توان گفت برای خانواده هایی که فرزند دارند روفرشی ایرانی پیشنهاد بهتری است و تازه عروس ها هم با استفاده از روفرشی ترک زیبایی خاصی به خانه خود هدیه می دهند.

روفرشی ترکی در تهران

بزرگترین مرکز فروش روفرشی ترکیه ای مدرن

روفرشی ترکیه ای در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است و این به دلیل زیبایی و مدرن بودن این محصول می باشد. در واقع شهر تهران به عنوان مرکز فروش روفرشی ترک به شمار می رود چون بیشتر نمایندگی های این شرکت در تهران فعال هستند. در واقع شرکت هایی که این محصول را وارد می کنند سعی بر آن دارند که اجناسی با کیفیت بیشتر، دارای طرح های متنوع تر و  از نظر قیمت مناسب تر باشند را وارد ایران کنند.

نمایندگان زیادی در تهران و اکثر شهرهای ایران وجود دارند که این محصول را از ترکیه تهیه می کنند و در کشور به فروش می رسانند ولی به طور کلی تهران به عنوان بزرگترین مرکز این محصول تبدیل شده است چون نمایندگی های بیشتری نسبت به شهر های دیگر دارد.

اکثر نمایندگی های شهر تهران این کالا را به صوررت اینترنتی به فروش می رسانند و این امکان را برای خریداران فراهم می کنند که بدون در نظر گرفتن محدودیت زمانی و مکانی این محصول را سفارش دهند و درب منزل خود تحویل بگیرند. دفاتری که در تهران وجود دارند به صورت مستقیم از مشتریان خود هم در شهر تهران و هم در شهرستان ها سفارش می گیرند و کالا را برای آن ها ارسال می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما