خرید اینترنتی موکت باکیفیت

برای خرید اینترنتی موکت باکیفیت باید به وب سایت های آنلاین و رسمی فروش اینترنتی موکت در فضای مجازی مراجعه کنید. دقت کنید تا به سراغ وب سایت های معتبر بروید. با استفاده از این سایتها کار خرید برای شما بسیار راحت می گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید اینترنتی موکت

خرید اینترنتی موکت

برای خرید موکت می توانید به سراغ فروشگاه های فرش بروید یا از نمایندگی های پخش ان در سرتاسر کشور موکت خود را بخواهید. اما راه راحت تر این است که به صورت اینترنتی اقدام به خرید کنید. با خرید اینترنتی موکت بدون صرف وقت و هزینه برای رفتن به فروشگاه ها و گردش در سطح شهر، خیلی راحت از داخل منزلتان با دسترسی به اینترنت موکت مورد نظر را خریداری می کنید و چند روز بعد با پیک برای شما ارسال می شود و ان را درب منزل تحویل می گیرید.

خرید اینترنتی موکت

انتخاب موکت

انتخاب کردن یک موکت مناسب برای هر محلی، یک موضوع مهم است. چرا که تاثیر زیادی در حس دیداری و دکوراسیون و زیبایی محل دارد. در مکان های باز و بزرگ و خلوت، موکت های طرح دار و شلوغ باعث می شود ان فضا کمی بسته تر و دلچسب تر شود و از حس خالی بودن فضا می کاهد. در محل های کوچک و محدود موکت های رنگ روشن و ساده که پرزهای کوتاه دارند ان را بزرگ تر نشان می دهد. در اتاق کودک باید موکت های رنگ شاد با طرح های کودکانه استفاده شود. برای محیط های کم نور و تاریک موکت رنگ گرم خوب است.

خرید اینترنتی موکت

جنس موکت

اگر استحکام موکت برایتان مهم است، موقع خرید موکت باید نکاتی را در نظر بگیرید. اول اینکه باید به دقت پشت موکت را ببینید. اگر تراکم و فشردگی گره های پشت ان بیشتر باید موکت با دوام تر و مستکم تری دارید. هر چه تراکم موکت زیاد تر باشد محکم تر و کمی زبر تر است .اگر موکت نرم میخواهید باید تراکم کمتری داشته باشد. البته عمر ان هم کمتر می شود. الیاف موکت یا طبیعی مثل پشم هستند یا مصنوعی مثل نایلون. برای مناطق مرطوب مثل شمال کشور موکت های پشمی زیاد خوب نیستند، زیرا احتمال کپک زدن انها وجود دارد.
به طور کلی انواع الیاف و فیبر موجود در موکت موراد زیر هستند:
الیاف پشمی، الیاف نایلونی، الیاف پلی استر، الیاف پلی استر رنگ محلول، پلی استر تریکستا، و در نهایت الیاف اولفین .
هر کدام از این الیاف ویژگی های خاص خود را دارند و قیمت انها هم متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما