عرضه روفرشی ابریشم ترک کشدار

روفرشی یک نوع‌ ضخیم پارچه ی ضخیم با طراحی نزدیک به فرش است که با کشیدن روی فرش از کثیف و خراب شدن فرش جلوگیری می کند. اما روفروشی های قدیمی به دلیل جمع شدن آن ها روی فرش مورد پسند خانم ها نبود امروزه روفرش های ترک کشدار با طراحی بسیار جذابی مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است و طرفدران زیادی دارد.شما می توانید با مشاوران فروش با انواع طرح و رنگ روفرشی ترک کشدار آشنا شوید و خریدی زیبا و مناسب را تجربه کنید.

عرضه روفرشی ابریشم ترک کشدار

بررسی کیفیت روفرشی ترک کشدار

بررسی کیفیت روفرشی ترک کشدار روفرشی از لحاظ کیفیت و جنس نخ بافته شده و طرح و رنگ متفاوت است اما روفرشی های بی کیفیت پلاستیکی موجود در بازارها به دلیل وجود درصد زیاد پلاستیک در خود بسیار حساسیت زا می باشند و موجب آسیب رساندن به پوست ما می شوند.برای خرید روفرشی باید دقت کنیم که محصولی که خریداری می کنیم کیفیت بالایی داشته باشد تا بتوانیم به خوبی از آن استفاده کنیم. امروزه به دلیل طراحی عالی در روفرشی کشدار که فروش بسیار بالایی دارد بسیاری از خریداران در این نوع از روفرشی را خریداری می کنند. به علت کشهایی که در لبه ی روفرشی می باشد از جمع شدن و لوله شدن روفرشی در هنگام پا خوردن جلوگیری می کند.

همانگونه که قبلا اشاره کردیم جنس نخ و تارو پود روفرشی نیز بسیار مهم می باشد، روفرشی ابریشم ترک همانگونه کا از اسم آن پیداست به دلیل بافت، الیاف و تار و پود آن از الیاف ابریشم مصنوعی استفاده شده است این نوع روفرشی ها طرح و نقش بسیار زیبایی دارند و از ظرافت فوق العاده ای برخوردار هستند که نمای خاصی را به خانه می دهند.یکی دیگر از ویژگی مثبت این نوع روفرشی ها وزن بسیار سبک و کم حجم بودن آن می باشد که شست و شویی آن را برای خانم های باسلیقه و مرتب آسان کرده است که همین امر باعث شده است که فروش آن به سرعت افزایش داشته باشد. که در سایز های مختلف مطابق اندازه ی فرش های شما بافته و اماده فروش می باشد.

خرید روفرشی ترک کشدار 9 متری

خرید روفرشی ترک کشدار 9 متری روفرش های ترک کشدار دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد و بر اساس اندازه و سایز قیمت گذاری می شوند.امروزه به دلیل آپارتمان های کوچک‌ روفرشی کشدار 9 متری در بازارهای فروش حضوری یا به صورت اینترنتی بیشترین فروش را داشته است.روفرشی های ترک بسیار زیبا و خاص هستند اگر به دلیل خرابی فرش قصد خرید فرش را دارید و به علت قیمت بالای آن قادر به خرید نیستید پیشنهاد ما به شما این است که با خرید روفرشی های ترک با قیمت مناسب ظاهری زیبا را به فرش و خانه ی خود بدهید که با این خرید دیگر نیازی به تعویض فرش ندارید.برای دیدن نمونه های جذاب این محصول با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید لذت یک خرید عالی را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما