فروشنده عمده روفرشی ترک دور کشدار

فروشنده روفرشی ترک عمده در این راستا با مشتریابی و ارائه محصولی با کیفیت توانسته رضایت مندی مشتریان را به دست آورد. روفرشی ترک علاوه بر زیبایی بالایی که دارد بسیار باکیفیت بوده و دارای طرح های بسیار زیبایی می باشد. این مجموعه بهترین محصول را با کیفیت عالی به دست مشتریان عزیز می رساند. برای خرید و اطلاع از قیمت روز این محصول با مشاورین ما در ارتباط باشید.

فروشنده عمده روفرشی ترک دور کشدار

چرا خرید روفرشی دور کشدار بهتر است؟

چرا خرید روفرشی دور کشدار بهتر است؟ روفرشی دور کشدار یک محصول هنری و زیبا می باشد و که تار و پود بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد. این نوع روفرشی به عنوان کاوری برای محافظت کردن از فرش های گران قیمت استفاده می شود و از نظر بافت، طرح و شکلی شبیه به فرش دارد، جنس و ساختار آن متفاوت بوده و قیمتی بسیار ارزان دارد. این نوع روفرشی از جنس مخمل، ابریشم و پلی استر می باشد که دارای طرح های مختلف می باشد از جمله:

  • روفرشی کشدار کلاسیک: این نوع روفرشی دارای طرح های خشتی، افشان، لچک و ترنج و… می باشد و به دلیل داشتن ضخامت مناسب دارد
  • روفرشی کشدار مدرن: دارای طرح های مدرن می باشد و برای منازل و دکوراسیون های مدرن مناسب است
  • روفرشی مدرن ابریشمی: طرحی مدرن داشته و از الیاف مصنوعی ابریشم بافته شده است و به لحاظ لطافت، شفافیت نخ زیبایی خاصی دارد.

این محصول دور تا دور آن کش دوزی شده و به هیچ عنوان سر نمی خورد و جمع نمی شود. این محصول بیشتر از جنس شانل و الیاف نانو می باشد و از زیبایی چشمگیری برخوردار بوده است، این نوع روفرشی برای خانواده های شلوغ و بچه دار مفید است و از کثیفی فرش جلوگیری می کند.

این نوع روفرشی ژذح های بسیار خاصی دارد و شست و شوی آن بسیار آسان و بدوپ آب

شست وشوی آسان و بدون آبرفت این مدل روفرشی به خاطر نوع بافتی که دارد خیلی راحت میتوان با ماشین لباس شویی شست و شو کرد. جارو کشی آسان و بدون جمع شدگی دارای کش در دور و وسط و چهار گوش کار سنگین تر و ضخمیم تر نسبت به نمونه های ترک این مدل رو فرشی تنوع طرح و رنگ و زیبایی

سفارش عمده روفرشی ترک مخمل

سفارش عمده روفرشی ترک مخمل سفارش روفرشی ترک دور کشدار به روش های گوناگونی در سطح بازار داخلی و خارجی انجام می گیرد. روند تولید و سفارش روفرشی ترک روند رو به رشد می باشد و تولیدات فعال را خود اختصاص داده است. امروزه تعدادی از تولیدی های روفرشی، با احترام به حق مشتری، به عرضه انواع آن با قیمت های فوق العاده مناسب پرداخته و بدین ترتیب روفرشی های تولید به مصرف را ارائه ساخته اند.

با توجه به برقراری این شرایط، خریداران عمده نیز می توانند از آن بهره برده و در نهایت این روفرشی های ارزان را برای خود سفارش داده و تهیه نمایند. مطمئناٌ که چنین شرایطی، ایده آل همه خریداران بوده و حتی برای تولید کنندگان نیز تولید پایدار و برای فروشندگان فروش پر رونق را رقم خواهد زد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما