بازار پخش روفرشی کشدار عمده

بازار پخش روفرشی کشدار عمده، این محصول را، با قیمت مناسب و کیفیت بالا، در اختیار خریداران قرار می دهد و در تمام فروشگاه های فروش آن در دسترس همه می باشد. رو فرشی یک زیر انداز است که برای محافظت از فرش ها ، تمیز ماندن آن و همچنین پیشگیری از آسیب دیدن فرش استفاده می شود. روفرشی در انواع جنس ها و طرح های گوناگون در بازار وجود دارد. نوع کشدار آن، یکی از انواع روفرشی می باشد، که بسیار پر طرفدار و پر فروش است؛ به دلیل وجود کش در دور این محصول، به راحتی روی فرش قرار می گیرد و ثابت می ماند؛ این نوع روفرشی به دلیل داشتن کش، نامرتب و جمع نمی شود.

بازار پخش روفرشی کشدار عمده

آشنایی با انواع روفرشی کشدار

آشنایی با انواع روفرشی کشدار روفرشی محصول پر کاربردی می باشد، که داخل منازل، برای نگهداری از فرش در برابر نور آفتاب، در طول روز و جلوگیری از کثیف شدن فرش کاربرد دارد. در بیرون از خانه در سفر ها و گردش در طبیعت نیز استفاده می شود چون، بسیار سبک و قابل حمل و نقل آسان می باشد. روفرشی ها در انواع گوناگون تولید می شوند و هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارند. انواع روفرشی کشدار مانند: روفرشی کشدار ساده، روفرشی کشدار نانو و روفرشی کشدار ترمه، از پر طرفدارترین انواع این محصول می باشند، که هر کدام زیبایی و طرح های مخصوص به خود را در بر دارند.

  • روفرشی کش دار ساده: این روفرشی دارای ضخامت قابل قبولی می باشد و رنگ ثابت و طرح های زیبایی دارد، که در شست و شوی مداوم از مقاومت بالایی برخوردار است.
  • روفرشی کشدار ترمه : این محصول از روفرشی های جدید و مدرن می باشد، که بسیار مرغوب و با کیفیت است و از مواد اولیه درجه یک، در تهیه ی آن استفاده می شود ، این نوع روفرشی دارای طرح های زیبایی می باشد.
  • روفرشی کشدار نانو: یکی از جدید ترین انواع رو فرشی تولید شده در کشور می باشد، که به دلیل استفاده از الیاف و مواد اولیه ی مرغوب در تولید آن و همچنین بافت و طرح های زیبای آن و ضخامت و لطافت این محصول، در بین افراد و خانواده ها بسیار محبوب و مورد پسند است.

بررسی کیفیت روفرشی کشدار

بررسی کیفیت روفرشی کشدار روفرشی یک پارچه ضخیم، برای محافظت از انواع فرش استفاده می شود که درمدل های مختلف و با کیفیت های گوناگون در کشور تولید می شود. روفرشی های کشدار، در میان انواع مختلف آن محبوب تر بوده است، به دلیل این که مانند: یک قاب فرش را در بر می گیرد و کش موجود در آن از سر خوردن و جمع شدن روفرشی جلو گیری می کند. این نوع روفرشی از تولیدات جدیدی است و در تهیه و تولید آن از نخ ها و الیاف بسیار مرغوب استفاده می شود. به همین دلیل عمر طولانی دارد و تا سال ها می توان از آن استفاده کرد؛ روفرشی در رنگ بندی های متفاوتی تولید و استفاده می شود؛ جنس آن بسیار مرغوب است، این محصول را می توان با آب گرم و سرد و با ماشین لباسشویی شست بدون آنکه هیچ گونه مشکلی در بافت و رنگ آن به وجود بیاید.

بازار عرضه روفرشی کشدار عمده

بازار عرضه روفرشی کشدار عمده بازار عرضه روفرشی کشدار، این محصول پر کاربرد را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا به دو صورت عمده و جزئی در اختیار خریداران قرار می دهد. اگر این محصول را به صورت عمده و کلی خریداری کنید بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا روفرشی کشدار را در حجم و تعداد بالا خریداری می کنید و قیمت تمام شده برای شما بسیار ارزانتر از قیمت موجود در بازار می باشد و مشتری با پرداخت هزینه بسیار پایین محصول با کیفیت و مرغوب را تهیه می کند. همچنین شما می توانید، روفرشی کشدار را با قیمتی مناسب، از فروشگاه ها و مراکز معتبر آن سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

10

  1. سلام. دریافت نمونه از چه طریقی امکان پذیره و آیا در وب سایت برای این منظور راهکار یپیش بینی شده ؟ ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام ابراهیم م عزیز. وقت بخیر. در خصوص پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  2. اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم ممنونم.

  3. سلام … جزو معدود دفعاتی هست که یک وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی در زمینه خواص منحصر به فرد این محصول در اختیار مشتریان گذاشته تا انتخاب مطمئنی داشته باشند. ممنون

  4. سلام بسیار از سفارشم از سایت شما راضی بودم اگر چه من قبلا از مراکز خرید سطح شهر به صورت حضوری خرید می کردم اما بعد از خرید از مجموعه شما متوجه این شدم که روفرشی های زیبایی را می توانم با قیمت عالی و در بازه زمانی کم بخرم.

  5. سلام روفرشی یک پارچه ضخیم، برای محافظت از انواع فرش استفاده می شود که درمدل های مختلف و با کیفیت های گوناگون در کشور تولید می شود و من از این طرح های موجود در این سایت جایی ندیدم خیلی زیبا بودو ممنون

  6. عرض سلام و خدا قوت به این مجموعه خوب و عالی و تشکر از روفرشی ها با داشتن بهترین طرح و رنگ که باعث زیبایی خاص به خونه ها شده

  7. سلام
    از تیم پشتیبانی خوبتون که در جریان خرید بسیار راهنماییم کردن کمال تشکر رو دارم.

  8. به کسانی که به تمیزی فرششون اهمیت میدن و خیلی حساس هستن توصیه میکنم حتما از این محصول خریداری کنند.

  9. سلام خیلی خوب هستید تعریفتون و زیاد شنیدم بعد که طرح هارو دیدم مطمئن شدم بهترینید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما