مرکز فروش روفرشی کشدار فانتزی

محافظت از فرش های ماشینی و دستباف در مقابل نور خورشید و آلودگی، به کمک روفرشی کشدار آسان‌تر شده است. این محصول در مدل‌های فانتزی و ساده توسط برندهای متعددی تولید و روانه بازار فروش می‌گردد عرضه انواع روفرشی کشدار به نمایندگی‌های فروش برندهای تولیدکننده این محصول سپرده شده است. این مراکز روفرشی کشدار فانتزی را به قیمت تولیدی کارخانه در معرض فروش قرار می دهند. خریداران عمده از بارارهای ارزان قیمت روفرشی کشدار فانتزی استقبال می نمایند. خرید روفرشی کشدار از مراکز فروش این محصول به صورت حضوری و آنلاین امکان‌پذیر شده است.مرکز فروش روفرشی کشدار فانتزی

معرفی بهترین روفرشی کشدار فانتزی عمده

معرفی بهترین روفرشی کشدار فانتزی عمده تولیدکنندگان روفرشی کشدار و فرش 700 شانه 6 متری، از متریال های مختلفی برای تهیه این نمونه روفرشی بهره می‌گیرند. برندهای برتر و شناخته شده در زمینه تولید روفرشی کشدار فانتزی، از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه در تهیه این محصول استفاده می کنند. بکارگیری مدرن‌ترین و جدیدترین دستگاه‌ها در تهیه روفرشی فانتزی موجب شده است، کیفیت بافت این محصول در حد استاندارد و مطلوبی بوده و رضایت مصرف‌کنندگان را کسب نماید.

روفرشی باکیفیت و خوب بافت متراکم و منسجمی دارد که موجب استحکام، دوام و ماندگاری بالای این محصول می‌شود. بهترین روفرشی آن است که از ثبات رنگ مناسبی نیز برخوردار بوده و با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید یا پس از شستشو، رنگ خود را از دست ندهد.

در تهیه بهترین و مرغوب‌ترین روفرشی فانتزی از جدیدترین و به روزترین طرح‌ها و مدل‌ها نیز استفاده می شود. این نمونه روفرشی دارای تنوع رنگ می باشد. همین امر خرید آن را برای سلیقه های مختلف آسان نموده است. بهترین روفرشی کشدار، علاوه بر کیفیت بالا باید قیمت مناسبی نیز داشته باشد. ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که روفرشی کشدار را باید متناسب با اندازه و سایز فرش خود انتخاب نمایید. به طور مثال اگر فرش شما شش متری است، از روفرشی کشدار 6 متری نیز برای پوشش فرش خود استفاده نمایید.

بهترین روفرشی برای فرش آشپزخانه

بهترین روفرشی برای فرش آشپزخانه آشپزخانه محلی است که در آن تردد، زیاد صورت گرفته و همواره در معرض آلودگی ناشی از ریخت و پاش مواد غذایی و چربی ناشی از پخت و پز است. بر همین اساس باید از فرش آشپزخانه مراقبت بیشتری صورت گیرد. با استفاده از روفرشی می توان از آلوده شدن و کثیفی فرش 12 متری 2500 شانه آشپزخانه، جلوگیری نمود.

البته به علت تردد بالا در این مکان، استفاده از روفرشی های بدون کش توصیه نمی شود. معمولا روفرشی بدون کش جمع شده و علاوه بر اینکه جلوه زیبایی ندارد، ممکن است دردسر ساز هم شود. به همین دلیل توصیه می شود برای محافظت از فرش آشپزخانه از روفرشی های کشدار با رنگ های نه چندان روشن استفاده شود.

روفرشی باید روی فرش آشپزخانه کاملا فیکس و ثابت شود. روفرشی آشپزخانه را باید از بین بهترین ها انتخاب نمود. این روفرشی نباید به مرور زمان و پس از چند بار شستشو، کیفیت و شکل اولیه خود را از دست بدهد.

مرکز پخش روفرشی کشدار فانتزی

مرکز پخش روفرشی کشدار فانتزی روفرشی کشدار فانتزی موجود در بازار، ممکن است تولید داخلی یا وارداتی باشند. با توجه به اینکه روفرشی های تولید شده توسط برندهای معتبر کشورمان، از کیفیت لازم برخوردار هستند، اما متاسفانه شاهد واردات روفرشی کشدار ترک نیز به کشورمان هستیم. انواع روفرشی کشدار اصفهان از نظر کیفیت با نمونه های خارجی قابل رقابت هستند.

روفرشی کشدار فانتزی و ساده، تولید ایران و نوع وارداتی را می توان از طریق بازارهای مختلفی خریداری نمود. برای جلوگیری از ورود واسطه ها و سودجویان به بازار فروش این محصول، پخش و توزیع انواع روفرشی کشدار فانتزی به مراکز معتبر و مورد اطمینانی سپرده شده است.

خریداران عمده با مراجعه به مرکز پخش روفرشی کشدار، می توانند پس از مشاهده طرح های مختلف این محصول و استعلام قیمت هر نمونه، روفرشی ایده آل و مدنظر خود را انتخاب و با حداقل قیمت خریداری نمایند. البته در خرید اینترنتی این محصول هزینه های حملدو نقل برای خریداران عمده کاهش پیدا کرده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر است.

206

    • باسلام سفارشهای منم به دستم رسید خیلی قشنگ شده خونمون. دیگه خیالم راحته که با این روفرشی ها خونه مرتب میشه. بهتر از این دیگه نمیشه.

  1. سلام خدمت شما روفرشی های کشداری که در سایت موجود هستند آیا جنس مخمل هستند و یا پنبه؟من میخواستم برای فرش ۶ و ۱۲متری سفارش بدهم آیا جزیی هم میفروشید؟

    • سلام خانم چگینی. وقت بخیر. بله. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      • سلام آیا این روفرشی هایی که شما می فروشید ضمانت قیمت و تضمین کیفیت هم دارد یا خیر

  2. سلام آیا این روفرشی های کشدار فانتزی در داخل کشور تولید می شوند؟ آیا شما ابعاد ۱۲ متری و ۹ متری این روفزشی ها را موجود دارید؟

    • سلام خانم یوسفی. وقت بخیر. بله در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  3. سلام آقای مهوری خسته نباشید واقعا روفرشیهای بسیار بسیار زیبا و جذابی دارید روفرشی های فانتزی زیبا کننده هر منزلی هست و به نظر من خرید آن به زیبایی منزل چندین برابر اضافه میکنه. خواستم بپرسم چه قیمت هایی دارید و در چه سایز ها و اندازه هایی ارائه می کنید? با تشکر

    • سلام هادی عزیز. وقت بخیر. در خصوص اطلاع از قیمت ها و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  4. سلام وقت بخیر روفرشی کشدار. فانتزی بسیار با کیفیت می باشد من از این محصول خریداری نموده ام تو صیه می کنم شما هم از این محصول خریداری نمایید

  5. سلام با تشکر از مجموعه کیاپوش ، روفرشی های کشدارتون عالی بود و مشتری پسند ، یک سوال داشتم به جز روفرشی محصول دیگه ای رو هم میفروشید؟

    • سلام علی عزیز. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  6. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر.
    چقدر طرح های دوربین هاتون زیبا و جدید هستن. روفرشی کد ۱۸۴۳ رو توی سایز ۶ متری و ۹ متری دارین؟ ممنون از لطف شما. موفق باشید

    • سلام خانم فاطیما. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون و ثبت خرید از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  7. با عرض سلام درود و خسته نباشید خدمت همه عزیزان روفرشی کشدار فانتزی عمده خود را از این سایت خریداری نمود ام و بسیار جنس ان خوب و با کیفیت می باشد ممنون از شما عزیزان

  8. روفرشی های فانتزی زیبایی خاصی دارند . کیفیت این روفرشی بسیار بالا بوده و همچنین قیمت بسیار مناسبی دارند

  9. انواع روفرشی های ۳بعدی ولاکچری با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در این سایت موجود هست.

  10. این روفرشی های کشدار فانتزی بسیار جالب هستند برای اتاق خواب ها
    ک جلوه زیبایی ب اتاق میدن
    خیلی جذاب هستن هم طرحشون هم جنس خوبشون

  11. سلام .وقت بخیر .این روفرشیهای کش دار بسیار با کیفیت ومرغوب هستن ومقاومه ودر اثر شستشو حالت اولیه خودشو از دست نمیده .

  12. سلام خسته نباشید.تشکر میکنم از عوامل تولید روفرشیهای کشدار فانتزی با این طرحها و رنگهای زیبا و دلنشین.واقعا عالی هستند حتما سفارش خواهم داد

  13. روفرشی کشدارراازمرکز فروش این سایت سفارش بدهید. من که از خریدم راضیم. شما هم راضی میشید

  14. سلام و خدا قوت روفرشی کشدار فانتزی علاوه بر کارایی و نقش مهمی که در حفظ نظم وپاکیزگی خانه دارد بسیار شکیل وزیباست و طرح هایی که در این سایت قرار داده شد بسیار زیبا بود مخصوصا کد۱۸۴۳

  15. باسلام ووقت بخیر. روفرشی کشداراین سایت بسیارباکیفیت وبافت متراکم هستند. نقشهای زیبا و متنوع میباشد برای خرید روفرشی عالی وباکیفیت و قیمت ارزان به این سایت مراجعه فرمایید .باتشکرازتولیدکنندگان زحمت کش وخسته نباشید

  16. با سلام و وقت بخیر و با آرزوی قبولی طاعات در این ماه عزیز،واااای چقدر این روفرشی ها زیبا و خاص هستند ،من می‌خوام سفارش بدم ،به چه صورت سفارشم رو ثبت کنم؟شما ارسال به شهرستان هم دارید؟چند روز طول می‌کشه که بدستم برسه؟چجوری میتونم طرح مورد نظرم انتخاب کنم؟شما کاتولگ دارید؟ممنون میشم تو این زمینه راهنماییم کنید و به سوالاتم پاسخ دهید ،متشکرم موفق باشید

    • سلام خانم امیدیان. وقت بخیر. در خصوص پاسخگویی بع سوالاتتون و ثبت سفارش از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  17. سلام وقت بخیر من از این سایت روفرشی کشدار فانتزی را خریداری کنید چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت روفرشی کشدار فانتزی را خریداری کنید.

  18. من از این رو فرشیا خیلی نیاز دارم ولی نمیدونم چجوری می تونم سفارش بدم لطفا راهنمایی کنید

    • سلام خانم مولایی. وقت بخیر. در خصوص دریافت مشاوره و ثبت خرید از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  19. روفرشی های کشدار خیلی عالی و جالب هستند تقریبا همه طرح ها رو داره و البته با توجه به قیمت فرش چه ماشینی یا دستباف واقعا این رو فرشی ها برای همه خانه هاواجب شده

  20. این رو فرشی های کشدار رو من به صورت عمده خریدم و واقعا از طرحهای زیباش راضیم ممنونم از تولید کننده وطراح گرامی

  21. این نمونه روفرشی دارای تنوع رنگ می باشد. همین امر خرید آن را برای سلیقه های مختلف آسان نموده است

  22. سلام خسته نباشید مرسی از سایت خوبتون
    روفرشی کشدار من خودم تا بحال ندیده بودم واقعا یه محصول خیلی جالب و کاربردیه که بخاطر کشی که داره سر نمیخوره و همینطور مرتب میکنه فرشو خیلی طرح هاتون زیباست میخواستم بدونم از چه طریقی میتونم سفارش بدم ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سلام خانم قربانخانی. وقت بخیر. در خصوص اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  23. سلام خسته نباشید
    روفرشی که اصفهان می زنه بهتر از حنس ترک هست اگر این طور باشه که در سایت گفتید موافقم که از کشور خودمون خرید کنیم حالا که در طرح ها ورنگهای متنوع هست حتما از این سایت خرید می کنم وبه دیگران هم پیشنهاد می دم با تشکر

  24. سلام وقت بخیر
    درکیفیت وکمیت روفرشی ها به دلیل جنس وطرح ورنگ انهاشکی نیس ولی من منظوراز کشداربودن رامتوجه نشدم بهتره دراین باره هم توضیحی ارایه نمایید

    • سلام محمد تقی عزیز. وقت بخیر. لطفا مطالب سایت را مطالعه نمایید و در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  25. با سلام و وقت بخیر
    روفرشی کشدار خیلی خوبه مخصوصا برای خونه هایی که بچه هست از زیاد کثیف شدن فرش جلوگیری میکنه.
    روفرشی طرح کودک هم دارید؟

    • سلام خانم درویشی آلانق. وقت بخیر. بله در خصوص اطلاعات بیشتر پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  26. با عرض سلام و خسته نباشید، روفرشی کشدار یک محصول کاربردی مهم برای محافظت از انواع فرش های دست بافت و ماشینی بحساب میاد.
    تشکر میکنم از مجموعه کیاپوش بابت عرضه روفرشی کشدار زیبا و مرغوبی که داشتن کش باعث میشه روفرشی سر نخوره و جمع و لوله نشه.
    لطفا قیمت رو هم اعلام کنید.
    خرید این محصول رو پیشنهاد میکنم

    • سلام حامد عزیز. وقت بخیر. در خصوص اطلاع از قیمت ها و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  27. سلام
    چطور میتونم نمایندگی بگیرم چون این نوع روفرشی الان در بازار وبین مردم رواج پیدا کرده

    • سلام علی عزیز. وقت بخیر. در خصوص همکاری و اخذ نمایندگی و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  28. روفرشی باکیفیت و خوب باید بافت متراکم و منسجمی داشته باشد که موجب استحکام، دوام و ماندگاری بالای این محصول شود و بهترین روفرشی آن است که از ثبات رنگ مناسبی نیز برخوردار بوده و همچنین با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید یا پس از شستشو، رنگ خود را از دست ندهد.

  29. سلام. وقت بخیر. حقیقتا روفرشی های کشدار شبیه تابلونقاشی می‌ماند.. واگر هم تماما تولید داخلی باشد جای تحسین دارد.

  30. بسیار عالی ممنون از این همه اطلاعات مفید من در مورد رو فرشی کشدار تا به حال نشنیده بودم

  31. سلام وقت بخیر محصول روفرشی کشدار خیلی خوبه
    قطعا از متریال هایی استفاده شده که با کیفیت وبا دوام هستش

  32. باسلام روفرشی فانتزی ازجدیدترین طرح هاومدل هامیباشد که دارای کیفیت خوب ورنگ بندی زیبامیباشد

  33. باسلام وقتتون بخیر خسته نباشید میگم به مجموعه کیاپوش، روفرشی فانتزیهای شما با این کیفیت عالی و طرحهای زیبا واقعا محیط خونه را رویایی میکنه من عاشقشون شدم فقط کاش قید می‌کردید که در چه سایزهای تولید میشه و از نظرجذب آب چطور است؟؟

    • سلام خانم گودروندچگینی. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  34. من حیاط ندارم که بتونم فرش بشورم ودراپارتمان هستم بنابراین کاور فرش بهترین گزینه برا جلوگیری از کثیف شدن فرش است..توصیه میکنم ازین سایت خرید بفرمایید

  35. من عاشق طرح های فانتزی هستم چون خیلی خاصه و مثل تابلو نقاشی میمونه برای همین برای اتاق خواب بچه سفارش دادم و با وجود اینکه یک هفته طول کشید اونم به خاطر راه دور اما وقتی به دستم رسید خیلی راضی بودم. جنس خوبی داره البته من طرح طبیعت سفارش دادم و خیلی جالبه ممنون در چه ابعادی تولید میکنید؟ برای فرش دوازده متری چطور؟؟؟

    • سلام خانم ایناز. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  36. سلام روز بخیر
    روفرشی های کشدار در چه طرحهایی تولید می‌شود؟ میشه رنگ بندی‌های بیشتری از محصول بزارید؟

    • سلام رضا عزیز. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  37. روفرشی های فانتزی تولید ایران .در انواع طرح ها ورنگ های مختلف واز بهترین ومرغوبترین مواد اولیه تولید می‌شود واز فرش های ماشینی ودستی شما محافظت می‌کند .

  38. بله واقعا روفرش های اصفهان از لحاظ کیفیت حریف ندارن و هیج رقابتی نخواهد داشت با خصوصیات ارزشمندی ک داره

  39. سلام
    برای اینکه فرش تان آسیب نبیند، باید روی آن را با پارچه ای بپوشانید. قدیمها خانمهای خانه روی فرش ملحفه پهن میکردند. این روش اگرچه زیبایی خانه را از بین میبرد یک مشکل دیگر هم داشت. بافت الیاف ملحفه نازک است و اگر چیزی روی آن بریزد فرش خراب می شود. این روزها صنعت نساجی مشکل تمیز ماندن فرش را حل کرده است. انواع روفرشی جدید در بازار موجود است.چه طرح های زیبا و جذابی دارید .عالی???

  40. سلام من یکی از محصولات روفرشی کشدار فانتزیتون رو خریدم.تنوع رنگ زیاد بود بهمین دلیل خیلی راحت تونستم انتخاب کنم قیمت بسیار مناسب بود.
    کیفیت خوبی داره و خیلی راحت شسته میشه دیگه لازم نیست هزینه های گزاف برای شستن فرش خرج کنم. خیلی ممنون

  41. باسلام و عرض ادب خدمت مجموعه کیاپوش .رو فرشی کشدار ی روفرشی جدید و با کیفیت محسوب میشه .امروزه بازار رو فرشی کشدار بسیار رو به پیشرفت هستش چون نا مرتب و شلخته نمیشه .رو فرشی کشدار فانتزی هم جلوه خاصی به خونه میده هم باعث عمر طولانی فرش و مرتبی فرش میشه

  42. سلام خسته نباشید مجموعه روفرشی کشدار فانتزی بسیار عالی و طول عمر ماندگاری بالایی دارند و قیمت ها هم مناسب هستند.

  43. با سلام
    شخصا هیچ اطلاعی نسبت به روفرشی کشدار نداشتم
    از توضیحات ارزشمند ارائه شما سپاسگزارم.
    موفق باشید

  44. سلام روز بخیر
    روفرشی های کشدار فانتزیتون بسیار زیبا هستن و به خاطر کش دورش اصلا جمع نمیشه واقعا زیباست

  45. باسلام .من از روفرشی کشدار فانتزی از این سایت برای جهیزیه ام خریداری کردم واقعا عالی و یا کیفیت هستش بهتر از اون متناسب با هر اندازه فرشی که دارین میتونین سفارش بدید و قیمتشم خیلی مناسبه برین زود سفارش بدید.

  46. باسلام .من از روفرشی کشدار فانتزی از این سایت برای جهیزیه ام خریداری کردم واقعا عالی و یا کیفیت هستش بهتر از اون متناسب با هر اندازه فرشی که دارین میتونین سفارش بدید.

  47. سلام من ازروفرشی های شماخریداری کردم وکیفیت عالی وقیمت مناسبی دارن و توصیه مبکنم حتماازاین سایت خریداری کنید. یه سوال شمانمایندگی برای فروش هم میدین؟

    • سلام عادل عزیز. وقت بخیر. در خصوص همکاری و اخذ نمایندگی و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  48. سلام
    روفرشی های فانتزی بسیار زیبا هستند
    راستش تا الان نمیفهمیدم چنین روفرشی های زیبایی در کشور تولید میشه
    به امید موفقیت های بیشتر

  49. سلام
    تولید روفرشی کشدار فانتزی از بهترین و مرغوبترین محصول می باشد.
    طرح و مدل های متنوعی دارد.
    مادرم از این سایت قبلاً خرید کرده بودند.
    بسیار از جنس و کیفیت و رنگ رو فرشی راضی بودن.
    به شما هم پیشنهاد می کنم از این سایت خرید خود را ثبت کنید.ممنون از سایت خوبتون.

    • سلام خانم انسیه. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  50. با عرض سلام وخسته نباشید، با توجه به قیمت فرش الان تا چندین سال نمیشه فرش رو عوض کرد و طرح و رنگش تکراری میشه، با اومدن این روفرشی های فانتزی زیبا، با رنگ و طرح های مختلفی که داره هم علاوه بر زیبایی که به محیط خونه میده عالی هم مقرون به صرفست

  51. یکی از محصولاتی هست که هر خونه ای واقعا بهش نیاز داره.من از این روفرشی کش دارها از همین سایت سفارش دادم و کیفیت خیلی خوبی داره.برای خونه ای که بچه کوچیک داره یکی از بهترین وسیله هایی هست که میشه واسه خونه خرید.

  52. با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما بازرگان محترم داخل متن تاکیید داشتید که این مرکز روفرشی کشدار فانتزی را به قیمت تولیدی کارخانه در معرض فروش قرار می دهند میخواستم قیمت هر روفرشی ۱۲ متری چقدر هست درصورت خرید دو روفرشی ۱۲ متری تخفیف هم میدید؟

    • سلام خانم عشقی. وقت بخیر. در خصوص اطلاع از قیمت ها و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  53. این روفرشیهای کشدار عالی هستن زیبایی ودر عین حال کیفیت این روفرشی های کشدار بی همتاست با اولین خرید شماهم مثل من این محصول ناب رو به دیگران توصیه خواهید کرد
    کیاپوش کفپوش خانه ما

  54. بسیار بسیار عالی هیچوقت فکر نمیکردم با خرید روفرشی کش‌دار فانتزی بتونم انقدر مادرم خوشحال کنم ممنونم از سایت فوق‌العاده تون

  55. سلام وقت بخیر.روفرشی کش دار فانتزی رو توی سایت دیدم خریداری کردم خیلی راضی هستم توصیه میکنم خریداری کنید.

  56. من از این سایت روفرشی سفارش دادم و سفارشم خیلی زود به دستم رسید از خریدم بسیار راضی هستم

  57. سلام وقت بخیر.چقد این روفرشی کشدار فانتزی خوشگلن چقد شیک قیمت چنده و فقط به صورت عمده میشه سفارش داد؟

    • سلام خانم حسینی. وقت بخیر. در خصوص اطلاع از قیمت ها و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  58. سلام خسته نباشید. روفرشی کشدار فانتزی امروزه در رنگ های مختلفی می باشند که بسیار قشنگ هستند.

  59. برای آشپزخانه از روفرشی کش دار شرکت شما استفاده می کنم،از کیفیت این روفرشی،طی این مدت کم نشده،واز خریدم راضی هستم

  60. خسته نباشید برای خرید چنین محصولی علاوه بر زیبایی کار جنس هم خیلی مهم آیا این روفرشی ها بعداز شستشو حالت اولیه و رنگش ثابت میمونه ؟؟

    • سلام MB. وقت بخیر. کیفیت محصولات خیلی بالاست. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  61. درود بر شما. رو فرشی کش دار کار بسیاری از خانم ها را راحت کرده و طرح فانتزی آن جلوه ی زیبایی را به هر منزلی هدیه می دهد. از سایت و مجموعه ی پر تلاش شما بسیار تشکر میکنم. فقط یک سوال داشتم اینکه آیا شما به صورت اقساط هم کار می کنید؟ چون قصد خرید عمده داشتم. ممنون میشم سوالم را پاسخ دهید.

    • سلام خانم عباس نیا. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون و خرید این محصول از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  62. سلام وقت بخیر ببخشید قیمت روفرشی کشدار فانتزی ها چنده؟سایز بندی دارن؟کجا میتونم طرح بیشتر از روفرشی ها رو ببینم؟چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟

    • سلام خانم رحیمی کمال. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون و خرید این محصول از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  63. وااای اینا فوق العاده ن
    یعنی میتونیم چندتا طرح بخریم ازشون و هر چندماه یه بار تنوع بدیم .خیلی جذابن

  64. با احترام و ادب
    وقت تون خوش
    این رو فرشی ها وارداتی هستن یا داخل ایران تولید شدند ؟ چطور میتونم اینو متوجه بشم ؟
    ممنونم از راهنمایی تون

    • سلام خانم سلیمانی. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  65. سلام وقتتون بخیر واقعا طرحای متفاوت و کیوتی دارید ، موفق باشید ، ادم به وجد میاد که خرید کنه. چجوری می تونم سفارش بدم؟؟

    • سلام خانم مهرپویان. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  66. سلام
    اصلا از راحتی ابن نوع روفرشی نگم براتون که بسیار خوبه و اصلا اذیت نمیکنه از لحاظ اینکه روی فرش لیز بخوره، بلکه بصورت ثابت و فیکس به خاطر کشدار بودنش روی فرش فیکس میشه.
    اگر میخوایید روفرشی بخرید حتما از این نوع بخرید?

  67. سلام وقت بخیر
    منظور از روفرشی کشدار دقیقا چیه؟ ینی نخ های اون کشی هستند یا دور تا دور رو فرشی کش دوخته است؟

    • سلام علیرضا عزیز. وقت بخیر. لطفا مطالب داخل سایت را مطالعه کنید و در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  68. سلام من برای اتاق خواهرم از این روفرشی ها خریداری کردم ، خیلی استرس داشتم برای خرید اینترنتی ولی خوب خداروشکر وقتی محصول رو دیدم خیلی خیالم راحت شد خیلی قشنگ و شیک هست طرح های مختلفی دارن فکر میکنم همشون کیفیت یکسانی داشته باشن با تشکر از شما که جنس با کیفیت رو در اختیار مردم قرار میدید

  69. سلام وقت بخیر. خسته نباشید. از سایت دیدن کردم مطالبتون عالی بود. در مورد روفرشی کش دار با توضیحاتی که داده شده در مورد مواد اولیه روفرشی کش دار یکی از باکیفیت ترین محصولات هست و منم برا اشپزخانه نیاز دارم و قصد خرید دارم. با تشکر از محصول زیباتون

  70. طرحهای فانتزی تنوع بسیار خوبی به محیط خانه می دهند و روی روحیه انسان تاثیر دارند

  71. سلام و خدا قوت اگر ما این محصولات رو در داخل کشور هم سفارش بدیم به دستمون می رسه یا صرفا برای صادرات استفاده میشه از اون ها؟

    • سلام ش.ن. وقت بخیر. بله ما به سراسر کشور ارسال داریم. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  72. سلام خسته نباشید میگم خدمت شما هنرمندان ایرانی. امیدوارم که همیشه موفق باشید. بسیار راضی بودم از خرید عمده ای که از شما داشتم

  73. سلام و درود خدمتتان
    من همیشه برای فرش های منزل از روفرشی استفاده می کنم چرا که هم کمتر آلوده می شود و هم از تابش مستقیم نور آفتاب به فرش جلوگیری می کند. برای سفارش روفرشی جدید، به مجموعه کیا پوش مراجعه نمودم که نمونه روفرشی های کشدار را دیدم و بسیار از این مدل جدید روفرشی شگفت زده شدم و بسیار خرسندم که این مدل روفرشی های کار را برای ما راحت تر کرده است و به راحتی به فرش می چسبد و از چروکیده شدن آن جلوگیری می شود و همیشه روفرشی حالت ثابت دارد و تکون نمی خورد.

  74. در تهیه بهترین و مرغوب‌ترین روفرشی فانتزی از جدیدترین و به روزترین طرح‌ها و مدل‌ها نیز استفاده می شود.

    • سلام رضا عزیز. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  75. سلام خسته نباشید
    بهترین رو فرشی برای آشپزخانه رو فرشی هایی هست که قابلیت شستشوی راحتی داشته باشه

  76. سلام ممنونم از سایت خوبتون در کیفیت و تنوع محصولاتتون شکی نیست کافیه بقیه هم یه بار استفاده کنندتا مشتری همیشگیتون بشن.

    • سلام ب رحیمی. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  77. با سلام خدا قوت.من از شما خرید روفرشی داشتم وبسیار هم راضی هستم از طرح ها وکیفیت روفرشی هام.۲ عدد خریدم. توصیه میکنم امتحان کنید.

    روفرشی باکیفیت و خوب بافت متراکم و منسجمی دارد که موجب استحکام، دوام و ماندگاری بالای این محصول می‌شود. بهترین روفرشی آن است که از ثبات رنگ مناسبی نیز برخوردار باشد و با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید یا پس از شستشو، رنگ خود را از دست ندهد

  78. روفرشی باید روی فرش آشپزخانه کاملا فیکس و ثابت شود. روفرشی آشپزخانه را باید از بین بهترین ها انتخاب نمود. این روفرشی نباید به مرور زمان و پس از چند بار شستشو، کیفیت و شکل اولیه خود را از دست بدهد.

  79. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترم تون روفرشی های کشدار فانتزی موجود در سایت بسیار با کیفیت و متنوع هستش من روفرشی از این مجموعه خرید کردم و بسیار رضایت داشتم چون تراکم بسیار بالایی داره و باعث میشه که فرش کمتر کثیف بشه و زمان جارو کردن هم مشکلی پیش نمیاد پیشنهاد من به شما این هستش که حتماً از این سایت خرید کنید خیلی ممنونم.

  80. طرح های خیلی خاصی داره اگه توی شستشو خراب نشه و رنگش ثابت باشه خیلی عالیه همیشه دنبال این مدل رو فرشیای ظریفی بودم دیگه از طرح های روفرشی های قدیمی خسته شده بودم خیلی وقت بود تنوعی توی روفرشی ها ندیده بودم روفرشی های شرکت شما تنوع بالایی دارن بسیار عالیه

  81. سلام، وقت شما بخیر
    واقعا ایده خوب و کاربردی هست چون من همیشه بخاطر جمع شدن روفرشی باهاش مشکل دارم.

    • سلام خانم حمیدی. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و اطلاع از قیمت ها از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  82. سلام خسته نباشید
    این رو فرشی ها علاوه بر طرح های زیبایی که دارند به دلیل کشدار بودن دیگه جمع نمیشوند و استفاده از ان راحتر است

    • سلام علی عزیز. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  83. سلام وقتتون بخیر من محصول شما رو سفارش دادم و بسیار از کیفیت و مرغوبیت محصول راضی بودم. به طور یقین خرید از مجموعه شما ادامه دار خواهد بود. بسیار مشتری مدار و رفتار درستی با مشتری دارید.

  84. سلام وقت شما بخیر روفرشی کشدار فانتزی رو از سایت شما خریداری کردم و طی مدت زمانی کمی به دستم رسید بسیار خوشحالم با سایت شما اشنا شدم.

  85. اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم ممنونم.

  86. بخاطر مشتری مداری و مشاوره ی خوب شما راضی هستم همچنین به دلیل قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه سفارش روفرش های فانتزی رو از سایت شما توصیه کردم.

  87. سلام وقت بخیر
    این رو فرشیا کشدار مخصوصا فانتزیش خیلی شیکه من
    خوشم اومده چه جوری بخرم.

    • سلام بابک عزیز. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  88. سلام من از اون طرح اولی برا اتاقم می خوام سفارش بدم شماره حساب بدین واریز کنم من که شماره ای تو سایت ندیدم ?

    • سلام اکبر عزیز. وقت بخیر. در خصوص اطلاعات بیشتر و ثبت خرید از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  89. سلام واقعا دست مریزاد از هنر وسلیقه که خرج روفرشی کردید .کد ۱۸۶۹ شما را خریدم قشنگ و لطیف هست کیفیت بسیار عالی داره. قیمتش هم خیلی مناسب بود

  90. سلام در این سایت طرح های روفرشی کشدار فانتزی هم دارید یا همه سنتی هستند؟ من خیلی خوشم اومد از سایت تون

    • سلام خانم گل باف. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  91. امروزه افراد زیادی به علت های متفاوت از رو فرشی های کشدار استفاده میکنن . یکی از مزایای این محصول این هست که با قیمت خیلی پایین تر نسبت به فرش میشه به خونه تنوع داد .استفاده از اون ها در مکان های پر تردد خونه بسیار کاربردیه و جلوگیری میکنه از آلوده شدن فرش ها .این محصولات از ثبات رنگ مناسبی نیز برخوردار هستند و با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید یا پس از شستشو، رنگ خود را از دست نمیدهد. حتما توصیه میشه

  92. از سایت شما برای فرش اتاق پسرم روفرشی خرید کردم از کیفیت و جنس هر چی بگم کم گفتم بی نظیر بود خیلی خوشحالم با سایت شما اشنا شدم

  93. سلام خسته نباشید
    طرح و مدل رو فرشی هاتون زیبا هست و جلوه خوبی به دکوراسیون منزل میده

  94. سلام خسته نباشید
    رو فرشی که از سایت شما سفارش داده بودم به دستم رسید و همون کیفیتی رو داشت که انتظار می رفت

    • سلام خانم رشید. وقت بخیر. در خصوص پاسخگویی به سوالات شما لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان مربوطه با شما تماس بگیرند.

  95. تولیدکنندگان روفرشی کشدار، از متریال های مختلفی برای تهیه این نمونه روفرشی بهره می‌گیرند.

  96. برندهای برتر و شناخته شده در زمینه تولید روفرشی کشدار فانتزی، از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه در تهیه این محصول استفاده می کنند. 

  97. روفرشی باکیفیت و خوب بافت متراکم و منسجمی دارد که موجب استحکام، دوام و ماندگاری بالای این محصول می‌شود.

  98. . بهترین روفرشی آن است که از ثبات رنگ مناسبی نیز برخوردار بوده و با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید یا پس از شستشو، رنگ خود را از دست ندهد.

  99. سلام وقت بخیر ابعاد اینا به چه صورت؟ میخاستم طرح های مختلفشم ببینم بعد انتخاب کنم ممنون میشم همه رو تو سایت قرار بدین

    • سلام یاری. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و دریافت پاسخ سوالات خود فرم موجود در سایت را پر کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

  100. سلام من مشتری قدیمیتونم، بازم ازتون خرید کردم و مثل همیشه عالی بود متشکرم از سایت خوبتون.

  101. سلام خیلی جذابه مدل و طرح هایی که در سایت موجود دارید از کجا میتوانم مدل های بیشتری را در سایتتون ببینم؟

    • سلام خانم اعظم. وقت بخیر. در خصوص ارتباط با کارشناسان فروش و دریافت پاسخ سوالات خود از طریق پر کردن فرم های داخل سایت اقدام کنید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

    • سلام وحیدی. وقت بخیر. جهت دریافت مشاوره و پاسخ سوالاتتون فرم های داخل سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

  102. درود بر همه عزیزان و دوستان ، و عرض تشکر و سپاس بابت این روفرشی ها با طرح های شگفت‌انگیز و فوق‌العاده ، رنگ و زینت محیط خونمون و انرژی مثبت این روزهای زندگیمون رو از این روفرشی های با کیفیت داریم و ممنون از حسن سلیقه شما .

  103. سلام و عرض ادب بنده از این سایت روفرشی کشدار فانتزی تهیه کردم.سه بارم شستمش کیفیتش مثل روز اوله.سپاسگزارم

  104. روفرشی های این مجموعه طرح های بسیار زیبایی دارند و با توجه به قیمت مناسبی که این سایت داره تصمیم دارم از این مجموعه خرید کنم

  105. سلام وقت بخیر .ممنونم از شما .سفارش روفرشی من بدستم رسید .عالی و باکیفیت و لطیف.چقدر نرم و خوشگل .خیلی زیبا .از عکسشم خوشگلتر .خدا به کسب و کارتون خیر و برکت بده .

  106. سلام
    امروزه این مدل روفرشی مد شده است و طرفدار زیادی دارد
    یکی از خوبی های این رو فرشی این است که کاملا روی فرش را میگیرد و موقع راه رفتن جمع نمیشود

  107. روفرشی کشدار فانتزی هم ظاهر جذابی دارند و هم برای شست و شو خیلی خوب هستن

  108. سلام وقت بخیر و خسته نباشید
    روفرشی کشدار فانتزی یکی از نیاز های ضروری هر خانه ای می باشد. یکی از انواع روفرشی های جدید، روفرشی دورکش فانتزی است. روفرشی دورکش فانتزی با داشتن کیفیت و جنسی عالی و هم چنین داشتن تنوع فراوان در طرح و رنگ، بازار فروش پر رونقی دارد و به دلیل داشتن کش سر تا سری به منظور جلوگیری از شلختگی و نامرتب شدن آن، بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. با سفارش روفرشی دورکش فانتزی این محصول را به راحتی دریافت کنید

  109. سلام و عرض ادب ممنون از سایت عالیتون سفارشم به دستم رسید خیییییلی راضی بودم عالی بود این روفرشیها رو فقط از این سایت میتونید بخرید واقعا در طرح و نقشهای زیبا و کیفیت عالی و با دوام و مقاومند و قیمت پایینتری نسبت به بازار دارند

  110. سلام چه طرح ها و مدل های جذاب و زیبایی از فرش هم طرح هاش قشنگ تر هست هر روز صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی با طرح ها و ایده های جدید کارو رو برای ما راحت تر میکنه چون دیگه لازم نیست فرش های دستباف گرون قیمت توی خونه کسی باشه که خونه اش زیبا به نظر برسه و می شه با خرید این رو فرشی ها با قیمت مناسب تری طرح های ویژه ای رو توی خونه آورد که هر کدوم انرژی مثبت خوبی به فضای خونه بده

  111. سلام عرض شد
    میخواستم بدونم که از چه طریقی میتونم کارهاتون رو ببینم؟ ممنون میشم اگر جواب منو بدید

    • سلام خانم کاظمی. وقت بخیر. در خصوص اطلاع از قیمت ها و مشاهده ی محصولات لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش ما با شما تماس بگیرند.

  112. سلام واقعا رنگ وجنسهای عالی دارن اصلا با زیاد شستن از طرح ورنگ نمیوفته انگار مثل همون روز اولش میشه خیلی کار قشنگیه پیشنهاد من این به مشتریان عزیزیه بار امتحان کنید هیچ وقت پشیمان نخواهید شد

    • سلام محمد عزیز. وقت بخیر. جهت دریافت پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید لطفا از طریق تکمیل فرم موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  113. این رو فرشی های کش دار شست شوی خیلی راحتی دارن و همین منحصر به فردش کرده

  114. سلام و خسته نباشید خدمت شما سایتتون عالیه من سفارش دادم ارسال کردن خیلی راحت شدم

    • سلام خانم اقدمی. وقت بخیر. برای اطلاع از قیمت ها و دریافت پاسخ سوالاتتون لطفا از طریق تکمیل فرم موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  115. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه کیا پوش ، روفرشيهاى این مجموعه از جنس با کیفیت و با دوامی تولید شده و بسیار زیبا هستن ، انشالله موفقیت روز افزون داشته باشید

  116. سلام روفرشی کشدار فانتزی چند متری دارید؟ برای همه فرش ها مناسب هستند؟

  117. سلام وقت بخیر من از این سایت روفرشی کشدار فانتزی خریداری کرده ام و خیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالایی دارد و ازنظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت روفرشی کشدار فانتزی خریداری کنید

  118. خیلی خوب و متنوع ور نگ های زیبایی دارند برای شستشو هم واقعا هم عالی و هم راحتن ممنون از سیات خوبتون . با تشکر .

  119. سلام و آرزوی قبولی طاعات
    با توجه به گش دار بودن این روفرشی ها استفاده از اونا خیلی راحتتر میشه و مشکل جمع شدن و لیز خوردن از بین میره.

  120. از کیفیت و قیمت مناسب این روفرشی ها هرچی بگم کم گفتم من به هر کی که میشناختم معرفی کردم این سایت رو

  121. سلام
    روفرشی باکیفیت و خوب بافت متراکم و منسجمی دارد که موجب استحکام، دوام و ماندگاری بالای این محصول می‌شود. بهترین روفرشی آن است که از ثبات رنگ مناسبی نیز برخوردار بوده و با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید یا پس از شستشو، رنگ خود را از دست ندهد.
    من خریدم و خیلی راضی هستم.

  122. سلام روفرشی کشدار خریدم از این سایت خیلی خوب روی فرش قرار میگیره و دیگه جمع نمیشه

  123. سلام وای تا حالا اینقدر متنوع ندیده بودم واقعا سایت بینظیری دارید تعجب میکنم انقدر معروفیت ولی هنوز قیمت ها پایین هست وکیفیت همچنان بابا چون معمولا تا کسی اسم و رسم پیدا میکنه سریعا از کیفیت کم میشه و قیمت ها افزایش پیدا میکنه انشالله همیه سلامت و تندرست باشید

  124. بعداز دیدن این روفرشی ها خیلی به وجد اومدم و حتما از این سایت خرید میکنم چقدر تنوعتون بالاست دمتون گرم .

  125. سلام خدا قوت
    روفرشی باید روی فرش آشپزخانه کاملا فیکس و ثابت شود. روفرشی آشپزخانه را باید از بین بهترین ها انتخاب نمود. این روفرشی نباید به مرور زمان و پس از چند بار شستشو، کیفیت و شکل اولیه خود را از دست بدهد.

  126. سلام وقتتون بخیر
    این مدل روفرشی ها کل کش دار هستند خیلی خوبن?مدلاشون اکثرا فانتزی هست و خیلی راحت میشه جمعشون کرد . مدل های موجود توی این سایت هم خیلی قشنگ بودن چطور میتونم سفارشم رو ثبت کنم ؟قیمتا کجا زده شده ببینم ؟ میتونید سریع برام ارسال کنید ؟ ممنون میشم جواب سوالاتم رو بدید

  127. بعضی از روفرشی ها هستند که تند تند جمع میشن ولی این رو فرشی های کشدار گزینه مناسبی برای هر خونه ای هستش

  128. سلام وقت بخیر من روفرشی کشدار فانتزی ازتون خریدم و از کیفیتش بی نهایت راضی بودم چرک تاب هم هستن
    این مجموعه روفرشی های کشدار فانتزی با تنوع خیلی بالایی دارن و با قیمت منصفانه ای هم میفروشن

  129. سلام و عرض ادب
    طرح های روفرشی تون چقدر زیبا و جذابه
    انگار زنده است.
    طرح ها سه بعدی هستند.در ضمن طرح های کودکانه هم دارین

  130. عرض ادب و احترام دارم خدمت عزیزان در سایت دی جی موکت خواستم تشکر کنم از محصولات تون و اینکه آیا شما روکش فرش پنبه ای هم دارید؟

  131. سلام می کنم و عرض ادب و احترام دارم خدمت عزیزان و زحمت کشان در سایت خوب دیجی موکت خواستم تشکر کنم از روفرشی های کشدار درجه یک ای که بدون واسطه و مستقیم با حذف دلالان با قیمت مناسب به دست ما رسید درود بر شما سپاس فراوان

  132. شما این روفرشی ها رو فقط در شکل هال مستطیل موجو دارین یا گرد هم دارین؟

  133. سلام، وقت شما بخیر
    طرح های مختلف روفرشی هاتونو چطور میتونیم ببینیم؟

  134. سلام وقتتون بخیر واقعا طرح های متفاوتی دارید آدم به وجد میاد که خرید کنه. چجوری می تونم سفارش بدم؟؟

  135. سلام وقتتون بخیر. من برای اتاق دخترم میخواستم محصولتون رو سفارش بدم. طرح های عروسکی هم دارید؟

  136. سلام وقت بخیر
    واقعا مرسی از این همه خلاقیتتون
    چون که تو اتاق بچه ها هم کثیف نمیشه هم رو فرشی حرکت نمیکنه ک اتاق نامرتب شه

  137. این روفرشی های مدرن کش دار بسیار شیک شما خرید کرده ام بسیار زیبا و با کیفیت است ممنونم بابت سایت عالیتون

  138. باسلام سفارشهای منم به دستم رسید خیلی قشنگ شده خونمون..دیگه خیالم راحته که بااین روفرشی ها خونه مرتب میشه..بهترین ازاین دیگه نمیشه…ممنونم

  139. سلام و وقت بخیر
    من برای خودم و مادرم رو فرشی سفارش دادم به دستم رسید خیلی خوب بود دستتون درد نکنه واقعا

  140. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است قبلا از شما خریداری داشته ام و بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما امیدوارم که همیشه همینطور قیمتهاتون منصفانه باشد باعث افتخار است که همکاری کنم با شرکت شما عزیزان چقدر عالی که میتونیم بدون واسطه خریداری کنیم

  141. سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است قبلا از شما خریداری داشته ام و بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما امیدوارم که همیشه همینطور قیمتهاتون منصفانه باشد باعث افتخار است که همکاری کنم با شرکت شما عزیزان چقدر عالی که میتونیم بدون واسطه خریداری کنیم

  142. سلام
    این روفرشی کشدار خیلی طرح های زیبایی داره و برای استفاده در اشپرخانه خیلی مناسبه
    به شما هم پیشنهاد میکنم تهیه کنید و از کیفیت و قیمت خوبشون لذت ببرید .

  143. سلام روفرشی باکیفیت و خوب بافت متراکم و منسجمی دارد که موجب استحکام، دوام و ماندگاری بالای این محصول می‌شود. بهترین روفرشی آن است که از ثبات رنگ مناسبی نیز برخوردار بوده و با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید یا پس از شستشو، رنگ خود را از دست ندهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما