مرکز خرید روفرشی کشدار عروسکی

امروزه خرید روفرشی کشدار مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و افراد زیادی علاقه به خرید این محصول دارند زیرا این رو فرشی ها از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید شده اند و جنس آنها بسیار عالی میباشد. مرکز خرید روفرشی محصولات خود را در سایت های اینترنتی مرتبط و فروشگاه های مجاز که در زمینه تولید و فروش این محصول فعالیت می‌کنند عرضه می‌نمایند.
روفرشی کشدار عروسکی به دلیل داشتن کش در دور تا دور آن مشتری پسند بوده و در طرح‌های زیبا مانند طرح عروسکی و سنتی موجود می باشد. شما نیز می‌توانید برای خرید این محصول از طریق این سایت اقدام کرده و با اطمینان کامل و قیمت مناسب روفرشی خود را خریداری نمایید و از کیفیت و ماندگاری آن مطمئن باشید.

مرکز خرید روفرشی کشدار عروسکی

اطلاعات کاربردی درباره روفرشی کشدار

اطلاعات کاربردی درباره روفرشی کشدار روفرشی کش دار دارای طرح های بسیار زیبا و شیک می باشد و در مدل های کلاسیک سنتی و مدرن وجود دارد و با پهن شدن بر روی فرش از آسیب رسیدن به فرش جلوگیری می‌ کند. امروزه این محصول مورد علاقه افراد زیادی قرار گرفته است و به خوبی روی فرش را می‌پوشاند و کش دور آن باعث می‌شود تا روی فرش ثابت بماند و سر نخورد و جمع نشود.

فرشی کاربرد زیادی دارد از جمله اینکه با پوشاندن کامل فرش موجب حفاظت و مراقبت از فرش شده و سبب می‌شود تا لبه‌های فرش ریش ریش و کهنه نگردد. علاوه بر این از فرش در برابر لکه ها و کثیفی ها مراقبت می‌ کند و موجب حفظ فرش از آفتاب سوختگی می شود. یکی دیگر از کاربردهای روفرشی آن است که می‌ تواند عیوب فرش را بپوشاند.

در حال حاضر به دلیل بالا رفتن قیمت فرش افراد زیادی قادر به خرید فرش و یا تعویض آن نمی باشند و همین امر باعث شده تا رو فرشی خریداری کرده و از آن استفاده کنند.

تراکم بالا روفرشی کشدار عروسکی

تراکم بالا روفرشی کشدار عروسکی روفرشی کشدار درجه یک دارای بافت تمیز و زیبا است و طرح های بسیار جذاب و زیبایی دارد و در اندازه‌های ۴ متری ۶ متری ۹ متری و ۱۲ متری تولید می گردد این محصول از شانل مخمل فشرده باعث شده است و کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و به راحتی با دست و ماشین لباسشویی شسته می شود. روفرشی کشدار مرغوب از تراکم بالایی برخوردار بوده و پارچه آن ضخامت کافی را دارد و از فرش در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند.

تراکم بالا روفرشی کشدارباعث می‌شود تا این محصول تن خوری بهتری داشته باشد و با فرش به صورت کامل فیت شود و چون ضخامت آن در حد کافی و استاندارد است مانع از بین رفتن بافت های فرش می‌گردد و خواب فرد حفظ شده و بافت آن نیز به هم نمی‌خورد. پارچه به کار رفته در این محصول ظاهری زیبا و مجلل به روفرشی می‌دهد و از نقش و رنگ های مختلف برخوردار است و طرح‌های آن در حدی است که چشم همگان را خیره می سازد و امکان تعویض فرش را کاهش می‌دهد.روفرشی کشدار در طرح های عروسکی و کارتونی موجود است و برای اتاق کودک بسیار مناسب می باشد و موجب زیباتر شدن اتاق می شود.

مراکز عرضه روفرشی کشدار عروسکی

مراکز عرضه روفرشی کشدار عروسکی روفرشی کشدار یزد در مراکز فروش معتبر با طرح های فوق العاده زیبا و جذاب عرضه می گردد این محصول به صورت حضوری در بازرگانی های معتبر و به صورت غیر حضوری در این سایت توزیع می‌ شود.این سایت از مراکزی است که انواع روفرشی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد و هدف آن رضایت مشتریان می‌ باشد.روفرشی کشدار از نظر سایز و ابعاد در اندازه‌ های مختلف وجود دارد و امروزه از پرفروش‌ ترین محصولات می باشد. برای خرید از این سایت می توانید با مدیران فروش و کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کنید مشاوران ما آماده ارائه هرگونه خدمات و مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند.

11

    • سلام خانم نازنین. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  1. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.

  2. سلام وقت بخیر روفرشی کش دار عروسکی دارای طرح های بسیار زیبا و شیک می باشد و در مدل های کلاسیک سنتی و مدرن وجود دارد و با پهن شدن بر روی فرش از آسیب رسیدن به فرش جلوگیری می‌ کند که برای اتاق کودکان خیلی مناسب است

  3. سلام
    چه طرح های خشگلی دارن. محصولاتی که تو سایت گذاشتین موجودن؟ قیمتشونم لطفا تو سایت درج بفرمایید.

  4. سلام ببخشید سوالی داشتم جنس پارچه ها ازچیه؟؟ واینکه برای بعضی ها نانو از شماهم نانو هستش؟؟

    • سلام حلال عزیز. وقت بخیر. برای اطلاع از قیمت ها و دریافت پاسخ سوالاتتون لطفا از طریق تکمیل فرم موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام موسوی. وقت بخیر. بله برای اطلاع از قیمت ها و دریافت پاسخ سوالاتتون لطفا از طریق تکمیل فرم موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  5. سلام خداقوت در صورتی که شما از خانه دار هایی می باشید که تمیز بودن خانه دارای اهمیت برای شما می باشد ، مخصوصا بچه دارید پس استفاده از یک روفرشی مناسب برای خانه بسیار ضروری خواهد بود.

  6. سلام خسته نباشید من چند روز پیش خرید کردم از سایت شما و خواستم تشکر کنم چون بسیار عالی و راحت به دستم رسید و دخترم هم بسیار راضی هست از این روفرشی های کشدار عروسکی درود بر شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما