صادرکننده روفرشی کشدار گرد

صادرکننده روفرشی کشدار گرد انواع مدل ها و رنگ ها را با بهترین کیفیت و قیمت روانه بازارهای خارجی می کند به همین دلیل توانسته ارز آوری خوبی را نصیب کشور کند روفرشی کشدار گرد از جدیدترین و مدرن ترین روفرشی ها می باشد که با کیفیت عالی تولید می شود و چون دور تا دور آن کشدار است از روی فرش برداشته نمی شود و می تواند به خوبی از انواع فرش ها محافظت کند.

صادرکننده روفرشی کشدار گرد

منظور از روفرشی سفارشی چیست؟

منظور از روفرشی سفارشی چیست؟ روفرشی سفارشی همان طور که از نامش مشخص است طرح، مدل و جنس آن کاملا مطابق با نیاز مشتری تولید می شود به طور مثال شما می توانید طرح روی روفرشی را مطابق با طرحی که روی فرش داخل منزل شما می باشد ست کنید برای این منظور کافی است به تولید کننده طرح را سفارش دهید تا روفرشی مطابق با آن طرح برای شما تولید شود همان طور که می دانید روفرشی ها معمولا مستطیلی شکل هستند و هنگامی که مشتری به روفرشی گرد نیاز دارد می تواند سفارش خود را به تولید کننده بدهد تا روفرشی گرد را برای او تولید کند.

اگر نیازمند روفرشی برای فرش های کناره منزل خود هستید می توانید سفارش خود را به تولید کننده بدهید تا متناسب با نیاز شما روفرشی کناره را تولید کند بنابرین روفرشی سفارشی مطابق با طرح و رنگی که مشتری سفارش داده است تولید می شود که این باعث می گردد شما بتوانید مطابق با نیاز و سلیقه خود به راحتی هر مدل و رنگی از روفرشی را که می خواهید سفارش دهید تا برای شما تولید شود به عنوان نمونه ممکن است مشتری خواهان چاپ نقشه ایران یا هر شهری که در آن زندگی می کند روی روفرشی باشد به همین دلیل می تواند سفارش خود را به تولید کننده بدهد چنین روفرشی معمولا برای اتاق خواب کودکان استفاده می شود.

خصوصیات قابل توجه روفرشی کشدار تهران

خصوصیات قابل توجه روفرشی کشدار تهران خصوصیات قابل توجه روفرشی کشدار تهران شامل گزینه های زیر می شوند:

  • جنس آن به صورتی می باشد که به راحتی قابلیت شست و شو دارد.
  • دوام، کیفیت بالا و شکل ظاهری شیکی دارد.

روفرشی کشدار یکی از طرح های روفرشی مدرن است که پشت روفرشی دور تا دور آن کش دوزی شده است که این موجب گردیده روفرشی جمع نشود و سر نخورد و بیشتر از جنس شانل و مخمل می باشد که این موجب شده زیبایی این مدل روفرشی دو چندان شود شما با خرید این روفرشی می توانید دکوراسیون منزل خود را شیک کنید که این می تواند برای کسانی که به زیبایی خانه خود اهمیت می دهند بسیار مهم باشد.

امروزه بسیاری از خانم ها به دلیل این که روفرشی از روی فرش جمع می شود تمایل چندانی به خرید آن ندارند چون جمع شدن روفرشی باعث شده منزل ریخته به هم نشان داده شود ما در این جا به این خانم ها توصیه می کنیم با خرید روفرشی کشدار دار دیگر نگرانی بابت نازیبا شدن منزل خود ندارند و می توانند بدون نگرانی روفرشی کشدار را خریداری کنند و روی فرش خود پهن نمایند تا فرش کثیف نشود و زیبایی منزل هم حفظ گردد.

توزیع مستقیم روفرشی کشدار گرد

توزیع مستقیم روفرشی کشدار گرد توزیع مستقیم روفرشی کشدار گرد به منظور افزایش میزان فروش توسط فعالان مختلفی که در این عرصه فعالیت می کنند انجام می شود چون مشتریان می توانند بدون واسطه و با قیمت کمتری از بازار کالا را تهیه کنند که این می تواند هر خریداری را جذب کند علاوه بر این مزیت های فراوان استفاده از روفرشی کشدار باعث شده توزیع آن رونق فراوانی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • با راحتی شسته می شود بدون این که دچار آبرفت شود.
  • ضخیم می باشد.
  • دارای کش در دور، چهارگوش و وسط است به همین دلیل به هیچ عنوان از روی فرش جمع نمی شود.
  • در رنگ و طرح های مختلفی تولید می شود و همین ها باعث شده اند خرید روفرشی کشدار صادراتی، روفرشی کشدار ایرانی و روفرشی کشدار عمده همیشه و در هر شرایطی از بازار گرمی برخوردار باشند.
19

  1. سلام خسته نباشید روفرشی کشدار گرد بسیار مقاون و به صرفه است و برای سریع چروک شدن رو فرشی دیگ این مشکل را نداریم ممنونم

  2. انواع رو فرشی های کشدار بهترین انتخاب برای روفرشی هستند. ارسال به شهرستان دارید؟

    • سلام خانم سرافراز. وقت بخیر. بله به سراسر کشور ارسال داریم. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  3. با عرض سلام و خسته نباشی
    برای خریده عمده چجوری باید اقدام کنم ؟
    تا چه اندازه خرید عمده حساب میشه ؟
    بار چند روزه به دستم میرسه ؟
    شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه ؟

    • سلام خانم پیامی. وقت بخیر. در خصوص اطلاع از قیمت ها و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام غلامی. وقت بخیر. در خصوص پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  4. رقابت در دنیای فعلی در واقع بر سر کیفیت و مزیت رقابتیه و قیمت در تجارت مدرن در رده های بسیار پایینی قرار گرفته … پیروز و سربلند باشید.

  5. سلام بعد از خرید محصول از سایت شما مطمئن شدم که میتوانم روفرشی های زیبا و شیکی رو با مرغوب ترین بسته بندی و قیمت بسیار مناسب سفارش دهم و به موقع تحویل بگیرم.

  6. سلام برای دیدن مدلهای بیشتر کجا میتونم ببینم،
    ممنون میشم راهنمایی کنید لیست قیمتها رو هم درج کنید با تشکر.

    • سلام رضا عزیز. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و اطلاع از قیمت ها از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  7. سلام وقت بخیر روفرشی کشدار یکی از طرح های روفرشی مدرن است که پشت روفرشی دور تا دور آن کش دوزی شده که باعث میشه روفرشی جمع نشه خیلی ایده ی خوبی بود و من خیلی خرید کردم. ممنون از شما

    • سلام خانم صبوری. وقت بخیر. برای دریافت پاسخ سوالات خود درمورد قیمت و یا شرایط پرداخت لطفا فرم های داخل سایت را پر کنید تا در اولین فرصت کارشناسان ما برای پاسخگویی به سوالات با شما تماس بگیرند.

  8. سلام میخاستم ازتون حضوری خرید کنم، لطفا آدرس شعب حضوریتون رو تو سایت قرار بدیم.

  9. سلام خیلی برام جالب بود روفرشی معمولی دیده بودم ولی گرد ندیده بودم حتما از سایت شما خریداری میکنم. ممنون از سایت خوبتون.

  10. وای چقدر میخاستم یکی از اینا پیدا کنم خیلی خوشگلن برای ثبت سفارش باید چه کاری انجام داد

  11. سلام خسته نباشید روفرشی بسیار زیبا هستند و کیفیت بالایی هم برخوردارند ممنونم از سایت خوبتون که همیشه کیفیت بالا و قیمت مناسب رو کنار هم دیگه برای خریداران داشتید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما