قیمت انواع روفرشی کشدار ایرانی

آ انواع روفرشی کشدار ایرانی


روفرشی کشدار ایرانی دارای بهترین کیفیت می باشد و در تولید آن از طرح های زیبا و شیکی استفاده می گردد. چراکه رنگبندی عالی و زیبایی دارد و دارای کارایی بسیار خوبی است.این محصولی به علت سبکی و قابلیت حمل آسان از بازار پر فروشی برخوردار است. قیمت ارزان انواع روفرشی کشدار ایرانی را باید تنها از مراکز فروش معتبری خواست که بهترین نوع آن را بی واسطه در اختیار مشتری قرار می دهند و نرخ تولیدی آن را با توجه به کیفیت مشخص می نمایند.

قیمت انواع روفرشی کشدار ایرانی

مزایای خرید روفرشی ایرانی

مزایای خرید روفرشی ایرانی

روفرشی ایرانی مزایای فراوانی دارد از جمله:

1-  این نوع روفرشی از جنسی مرغوب و با دوام تهیه شده و دارای کارایی فوق العاده ای می باشد.

2-  در تولیدروفرشی ایرانی از بهترین مواد اولیه استفاده می شود

3- رو فرشی های ایرانی بسیار زیبا و شیک و مقاوم هستند.

4-این نوع روفرشی دارای رنگ های متنوعی می باشد که مشتری می تواند به راحتی آن را با رنگ فرش های مختلف ست کند.   به این ترتیب زیبایی فوق العاده ای به  فضای داخلی خانه ببخشد.

5-همچنین این محصول اعلا در طرح های بسیار زیبا و به روزی تولید شده و با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه می گردد.

6-از مزایای دیگر این نوع روفرشی این است که محصولی سبک و کم وزن می باشد و فضای زیادی را هم اشغال نمی کند.

به عبارت دیگر هر فرد می تواند به راحتی این محصول را به مکان های دیگر و حتی مکان های تفریحی حمل نماید و به عنوان یک زیر انداز ناب از آن استفاده کند.

7-انواع روفرشی مرغوب ایرانی دارای کیفیت بالا و ثبات رنگی بسیار خوبی می باشد

8- بافت آن دارای استحکام، مقاومت و لطافت مناسبی می باشد و تنوع بالایی در طرح و رنگ دارد.

جدیدترین مدل های روفرشی کشدار

جدیدترین مدل های روفرشی کشدار

روفرشی کشدار در مدل های جدید و به روزی تولید شده و محصولی ویژه و مرغوب محسوب می شود. به عنوان نمونه روفرشی مخمل کشدار یکی از برترین و شیک ترین نوع روفرشی محسوب می شود که دارای کارایی بالا و نمایی بسیار زیبایی می باشد؛ از مرغوبیت بسیار خوب و عالی برخوردار است و در تولید آن طرح های زیبا و متنوعی به کار می رود.

انواع روفرشی کشدار در مدل های مختلف و جدید نما و جلوه ای بسیار زیبایی دارد.این روفرشی دارای سایزهای مختلفی می باشد که می توان با توجه به فرش مورد نظر بهترین کیفیت و جدید ترین مدل آن را انتخاب نمود و مورد استفاده قرار داد. در اینصورت فضای داخلی خانه نمای عالی به خود می گیرد و هم این که از کثیف و کهنه شدن فرش ها جلوگیری می شود.

انواع این محصول با توجه به تنوع بالایی که در مدل و رنگ و طرح دارد به مشتری این امکان را می دهد که بهترین انتخاب را داشته  و با توجه به سلیقه خود و رنگ فرش و فضای داخلی بهترین نوع آن را انتخاب نماید.

خرید روفرشی کشدار ایرانی

خرید روفرشی کشدار ایرانی

برخی مشتریان قصد دارند با کیفیت ترین و مرغوب ترین روفرشی کشدار ایرانی را با قیمت تولیدی دریافت کنند. برای این مشتریان خرید عمده و بی واسطه این محصول بهترین انتخاب است. آن ها می توانند طرح های زیبا و شیک آن را انتخاب کرده و مستقیما از مرکز فروش اصلی خریداری نمایند. فروش مستقیم  و بدون واسطه به تمامی مشتریان این امکان را می دهد که انتخابی درست داشته باشند.

بنابراین مشتری برای دست یابی به بهترین و مرغوب ترین کیفیت، می تواند بهترین روش خرید را انتخاب کند. بدین ترتیب که با سفارش بدون واسطه با فروشنده اصلی این محصول اعلا و شیک در ارتباط باشد. در این صورت می تواند انواع روفرشی ارزان و مرغوب و درجه یک ایرانی را از آن ها به راحتی خریداری نماید.

21

  1. سلام و وقت بخیر … محصولات این شرکت با توجه به تولید در استاندارد های جهانی به خوبی توانایی رقابت با نمونه های خارجی را داراست و با توجه به کیفیت مطلوب بستر ساز صادرات در این حوزه شده … تاجران و دست اندر کاران این بخش می توانند اقدام سرمایه گذاری در معرفی بیشتر این محصول و کسب بازار و سود از راه فروش دلاری بدست بیاورند.

  2. با اختلاف بهترین قیمت رو این سایت داشت. ممنونم از شما بابت این سایت و فروش خوبتون.

  3. سلام کاتالوگ محصولات خود را دارید؟ باید از طریق واتساپ پیام بدم تا از قیمت مطلع بشم؟

    • سلام خانم نیک مانده. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و اطلاع بیشتر از قیمت ها از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  4. درود بر شما و خدا قوت … تنوع سایز های ارائه شده توسط این شرکت موجب ارتقای سهم بازار و سودآوری و در نتیجه اشتغال زایی برای کشور خواهد شد. باتشکر از شما که به اقتصاد کشور کمک میکنید.

  5. سلام من از مشتریان هستم و از کیفیت روفرشی های کشدار ایرانی این مجموعه و راهنمایی های بسیار با صبر و حوصلتون ممنونم. امیدوارم موفق باشید.

    • سلام خانم فراهانی. وقت بخیر. بله به سراسر کشور ارسال داریم. در خصوص پاسخ به سوالاتتون و ثبت سفارش از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  6. سلام وقت بخیر از سایت خوب تون ممنونم و بابت رو فرشی های کشدار ایرانی با کیفیت تون که به راحتی در اختیارم گذاشتین.

  7. با سلام و وقت بخیر. برای خرید چطور باید اقدام کنم؟ من میخاستم طرح هاتونو ببینم بعد ثبت سفارش بزنم

    • سلام خانم ارجمند. وقت بخیر. در خصوص مشاوره و پاسخ به سوالاتتون از طریق پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  8. سلام و خسته نباشین. آیا فروش به صورت تکی هم دارین؟ به صورت تکی هم به شهرستان ارسال میکنین یا باید حجم سفارش زیاد باشه..

    • سلام حامد عزیز. وقت بخیر. بله به سراسر کشور ارسال داریم و جهت دریافت پاسخ سوالات و ثبت خرید خود لطفا از طریق تکمیل فرم موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و پاسخگوی شما عزیزان باشند.

  9. سلام ممنون میشم تو سایت قیمت ها رو بذارین تا راحتر بتونیم مقایسه کنیم و خرید داشته باشیم.

    • سلام خانم صدقی. وقت بخیر. در خصوص اطلاع از قیمت ها و دریافت پاسخ سوالاتتون در مورد انواع مدل ها لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا کارشناسان مربوطه با شما تماس بگیرند.

  10. این نوع روفرشی دارای رنگ های متنوعی می باشد که مشتری می تواند این محصول را به راحتی با رنگ فرش های مختلف ست کند و زیبایی فوق العاده ای به فرش ها و فضای داخلی ببخشد

  11. سلام و خسته نباشید خیلی این روفرشی ها عالیه و خیلی راحته مدل های دیگه ای هم داره؟

    • سلام خانم مرادی. وقت بخیر. جهت مشاهده ی تمامی محصولات و اطلاعات بیشتر لطفا از طریق تکمیل فرم موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  12. سلام و خداقوت ببخشید شرایطش هست با هم همکاری کنیم و نمایندگی هم دارید در شهرهای دیگه

  13. سلام خسته نباشید لطفاً قیمت ها را هم به صورت آپدیت شده در سایت قرار دهید که بتونیم راحت تر و بهتر خرید کنیم و همینطور بفرمایید که آیا جنس مخمل هم دارید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما