عمده فروشی روفرشی مخمل کشدار تهران

روفرشی از ملزومات نگهداری از فرش های نفیس می باشد که در حفظ و نگهداری از فرش نقش پررنگی دارد. روفرشی کشدار تهران یکی از بهترین مدل های به روزی است که در کشور تولید می شود و در تعداد بالایی و در متراژ های بزرگی‌ به تولید انبوه می رسد. در عمده فروشی روفرشی مخمل کشدار تهران انواع مدل های زیبایی را می بینید که در طرح های خاص و مدرن یا سنتی بافته شده اند.

عمده فروشی روفرشی مخمل کشدار تهران

مشخصات روفرشی کشدار مخمل

مشخصات روفرشی کشدار مخمل نقش روفرشی در زیبایی و دکوراتیو خانه بسیار حیاتی است و موجب تحول زیادی در خانه می شود علاوه بر انکه نقش محافظت کننده دارد می‌تواند جایگزین بالایی برای فرش های کهنه یا موکت باشد. در بین تولیدات مختلفی که در این زمینه وجود دارد روفرشی کشدار مخملی یکی از بهترین و باکیفیت ترین مدل های روز می‌ باشد که زیبایی خاصی داشته و دارای مشخصات مهمی است که در شناسایی آن نقش مهمی دارد.

  • این روفرشی از جنس مخمل بوده و بسیار نرم و کمی‌ پرز دار است که نشانه خوبی در شناسایی این ‌جنس است.
  • یک روی آن پرز دار بوده و روی دیگر آن صاف و صیقلی می‌باشد که با شستن زیاد هم پرز آن‌ کم‌نمی شود و از محصولاتی به شمار می رود که دارای مقاومت خوبی در شستن است.
  • شستشو راحتی دارد می‌توان بدون دغدغه آن را درون‌ ماشین انداخت بدون آنکه خراب شود بر خلاف جنس ابریشمی که در بازار است و با شستن زیاد کیفیتش زیر سوال می رود.
  • در مدل های به روزی بافته می شود که زیبایی را به خانه شما هدیه می‌دهد. این طرح ها گاهی سنتی می باشد و هم برای خانه سلطنتی و هم‌ سنتی به کار می رود.
  • تنوع رنگی بیشماری دارد و می‌توان با هر رنگی که می‌پسندید آن را تهیه نمایید. تنوع رنگ و طرح آن با همه سلایق متناسب است.

بازار خرید روفرشی کشدار در تهران

بازار خرید روفرشی کشدار در تهران در میان بازار خرید روفرشی مدل های مختلفی را می‌بینیم که در طرح و رنگ های متفاوتی بافته شده است. یکی از نمونه‌های زیبای آن روفرشی مخملی کشدار است که کشی در دور آن دوخته شده که استفاده از آن را بسیار آسان نموده است. به همین سبب است که بازار فروش آن بسیار پر رونق می باشد در بازار خرید روفرشی کشدار می‌توانید هر مدلی را که دوست دارید ببینید.‌

برای خرید از این‌ بازار پر تنوع می توانید انواع مدل ها را به صورت آنلاین سفارش دهید تا در بسته بندی های مرغوبی برای شما ارسال کنیم. تماس با شما و ارسال از ما در بهترین زمان و در بهترین کیفیت کالا را ارسال می‌کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما