نمایندگی روفرشی ترکیه ای کش دار در ایران

روفرشی ترکیه ای کش دار در ایران یکی از پرفروش ترین نمونه  روفرشی های تولید شده می باشد. نمایندگی های عرضه مستقیم این محصول تنوعات زیادی از نظر طرح و رنگ در این محصولات به مشتریان ارائه می دهند. این نوع روفرشی بری تمیز نگهداشتن فرش 700 شانه 6 متری از نظر سایز و ابعاد در رنج های مختلف به فروش می رسد.

نمایندگی روفرشی ترکیه ای کش دار در ایران

انواع روفرشی 6 متری طرح ترک کشدار

انواع روفرشی 6 متری طرح ترک کشدار

همان طور که می دانید یکی از مهمترین دغدغه های خانم های خانه دار در منزل محافظت از فرش های گران قیمت در برابر عوامل مختلف است. در راستای این موضوع امروزه روفرشی های مختلف برای پوشش دهی روی سطح فرش های گران قیمت تولید شدند که می‌توانند از این فرش ها محافظت های انجام دهند.

در ابتدای بحث تولید انواع روفرشی، روفرشی های پارچه ای روی کار آمدند که ضخامت های متنوع داشتند و با سلیقه بعضی از خانم ها هم خوانی پیدا می‌کردند. استفاده از این نوع روفرشی ها مانع از بین رفتن بافت های فرش به هر دلیلی می شد و این راهکار ویژه برای منازل که فرزندان کوچک دارند بهترین و موثرترین روش محافظت از فرش ها بود. در راستای افزایش استفاده از انواع روفرشی تولیدات کارخانه ای این محصول رو به پیشرفت قرار گرفت و امروزه انواع مختلفی از این محصول در بازار به فروش می‌رسد که مهمترین آنها شامل موارد زیر می شود:

  • روفرشی کلاسیک
  • روفرشی  مدرن
  • روفرشی مدرن ابریشمی
  •  روفرشی مخمل ترک
  • روفرشی ابریشم فوم دار
  • روفرشی طرح ترک کشدار

تقسیم بندی نام برده شده در زمینه جنس این محصولات بود. ناگفته نماند که انواع روفرشی از جنبه های دیگر نیز مورد تقسیم بندی قرار می‌گیرند که مهم ترین وجه تمایز انواع این محصولات در سایز و ابعاد آن ها دیده می شود. روفرشی ها معمولاً در نمونه های  روفرشی 6 متری، روفرشی ۱۲ متری،  روفرشی ۲۴ متری به مشتریان ارائه می شوند که هر یک از آنها طبق سلیقه مشتریان مورد انتخاب قرار می گیرند.

مشخصات روفرشی ترک کش دار وارداتی

در بازار عرضه انواع روفرشی، روفرشی وارداتی ترک کش دار جز پرفروش ترین محصولات به شمار می رود. این محصولات دارای مشخصاتی هستند که مشتریان می توانند در زمان خرید به آن ها توجه نمایند.

در تولید روفرشی های کش دار ترک از پارچه های ترک استفاده می‌شود که به صورت مستقیم از ترکیه وارد می‌شود. از این‌ رو جنس این محصولات به خوبی قابل شناسایی است. در خط تولید روفرشی های کشدار ترک به گونه‌ ای عمل می‌شود که با کش چهار طرف آن دوخته شده است و به همین سبب از مزایای برخوردار است که سایر مدل های روفرشی این مزیت ها را ندارند.

این نوع روفرشی دارای انواع مختلفی هستند و سایز آن ها متغیر است و می توان با در نظر گرفتن مساحت هر فضا این محصولات را در سایز های مختلف مورد استفاده قرار داد. مهمترین مشخصات روفرشی ترک کشدار از روی مزیت‌ های این محصول شناخته شده می باشد. از مهم ترین مزیت های روفرشی کشدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصول از فرش 12 متری 2500 شانه در برابر نور مستقیم خورشید که باعث رنگ رفتگی فرش می شود محافظت می کند.
  • خواب فرش حفظ می شود و بافت آن به هم نمی‌خورد.
  • جنس این رو فرشی، ابریشم است  و ظاهری مجلل دارد و می‌تواند فضای زیبا را برای افراد به ارمغان بیاورد.
  • این نوع روفرشی به آسانی جمع نمی‌شود و سر نمی خورد و ثابت می‌ماند.
  • تنوع رنگ و طرح در این مدل روفرشی بسیار گسترده‌ است.
  • این نوع روفرشی  از سوخته شدن و پاره شدن فرش جلوگیری می کند.
  • پارچه تعبیه شده در این نوع روفرشی بیشتر جلوه زیبایی ظاهری و تزئین دارد.

روفرشی کشدار چیست ؟

روفرشی کشدار چیست ؟روفرشی کش دار در واقع محصول است که به صورت کشی تولید می شود. این محصول به نوعی طراحی می‌شود که می تواند از انواع و اقسام فرش ها در مقابل عوامل مختلف محافظت نماید.

روفرشی ترک به نحوی طراحی می شود که بسیار نازک و با ظرافت است و می‌تواند به زیبایی محیط مورد استفاده بیافزاید.

در تولید روفرشی های ترک کشدار از نقش و نگارهای از سبک سنتی استفاده می شود. از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات بارز روفرشی ترک کشدار میتوان به این اشاره کرد که این محصولات دارای شستشوی بسیار آسان هستند و در مواقعی می توان با استفاده از ماشین‌ های لباسشویی عملیات شستشوی آن‌ ها را انجام داد.

این محصولات در واقع ضد لک هستند یعنی به گونه‌ ای طراحی می‌شوند که هر لکه را به خود جذب نمی‌کند و چنانچه بر روی آن ها لکه ای ایجاد شود به آسانی می توان آن را از بین برد.

از مهمترین ویژگی‌ های ممتاز انواع روفرشی ترک کشدار به این موضوع می‌توان اشاره کرد که این محصولات از چنان طرح بندی برخوردار هستند که چشم تمام بینندگان را به خود خیره می سازند و قابلیت آن را دارد که مشتریان را به صورت بی شمار افزایش داده و امکان تعویض فرش را به شدت کاهش دهند. این ویژگی ممتاز در واقع یک مزیت به شمار می رود.

ثابت ماندن بر روی فرش و عدم سرخوردگی روفرشی ترک کشدار یکی دیگر از مهمترین ویژگی هایی است که باعث جلب توجه مشتریان مختلف میشود.

قیمت روفرشی کش دار ترک در بازار

قیمت روفرشی کشدار ترک در بازار بسته به سایز و برند تولید کننده آن متنوع است. در این زمینه توصیه می‌شود از برندهای معتبر در زمان خرید این محصولات استفاده نمایید تا بتوانید از عمر مفید این محصولات نهایت استفاده را داشته باشید.

روفرشی کشدار ترک یکی از پرفروش ترین و زیباترین نوع روفرشی در بازار است که موارد استفاده آن بسیار گسترده است. یکی از مهم ترین نکاتی که در زمینه این محصولات مورد توجه قرار می گیرد خرید و فروش آن هاست که نیازمند به دانستن اصولی است که باید مشتریان به آن نهایت توجه را داشته باشند.

مشتریان در زمینه خرید بهترین روفرشی کشدار ترک باید بدانند این  نوع رو فرشی  از کشور ترکیه صادر و به کشورهای دیگر وارد می‌شوند و فقط به واسطه شرکت های وارد کننده به بازارهای جهانی عرضه می شوند. شما به عنوان خریدار چنانچه می خواهید این رو فرشی را با قیمت ارزان در دسترس داشته باشید باید تمامی نمایندگی ها و شرکت های وارد کننده این محصولات را به خوبی بشناسند و به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما