پخش عمده روفرشی کشدار مخمل

روفرشی دارای طرح و مدل های متنوع و زیبایی است و یکی از جدیدترین انواع آن روفرشی کشدار می باشد که از فروش بالایی برخوردار است، این روز ها بازار پخش روفرشی کشدار عمده مخمل با توجه به کیفیت درجه یک و کاربرد فراوان همچنین قیمت مناسب بسیار داغ می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است که اکثر آنها این محصول را در تعداد بالا خریداری می کنند.

پخش عمده روفرشی کشدار مخمل

ویژگی های روفرشی کشدار مخمل

ویژگی های روفرشی کشدار مخمل روفرشی کشدار محمل دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ این محصول علاوه بر زیبایی و شکیل بودن از استحکام و دوام بالایی برخوردار است و با توجه به کشدار بودن به خوبی‌ به فرش می چسبد و جمع نمی شود، این محصول روی فرش سر نمی خورد و به علت وزن سبک شستشوی آن به سادگی انجام می شود، روفرشی مخمل دارای ثبات رنگ بوده و در اثر گذشت زمان تغییری در کیفیت و رنگ آن ایجاد نمی شود، ابن محصول جلوه م زیبایی خاصی به منزل می بخشد و در ابعاد و اندازه متنوع به صورت 4 متری، 6 متری، 9 متری و 12 متری و … تولید و عرضه شده است.

از انواع مدل های پرفروش این روفرشی می توان به روفرشی مخمل سه بعدی، روفرشی مخمل طرح فرش، روفرشی مخمل فانتزی، روفرشی مخمل طرح سنتی و …‌‌ اشاره کرد که هر کدام دارای ویژگی ظاهری خاصی می‌ باشند و مشتری بر حسب سبک دکوراسیون می تواند محصول دلخواه را انتخاب و خریداری نماید. انواع روفرشی مخمل با برند های ایرانی و وارداتی در بازار مشاهده می شود که از نظر کیفیت و قیمت متفاوت هستند.

مراکز خرید روفرشی کشدار عمده

مراکز خرید روفرشی کشدار عمده در حال حاضر مراکز خرید روفرشی کشدار عمده این محصول را به شیوه های گوناگون به خریداران ارائه می کند که به دلیل کیفیت مرغوب و کارایی مطلوب استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد، در هنگام خرید انواع‌ روفرشی مخمل باید علاوه بر ارزان بودن قیمت به کیفیت و جنس محصول نیز توجه کنید همچنین برند و شرکت تولیدی نیز بسیار مهم است زیرا برند های معروف و شناخته شده کالایی با کیفیت عالی را تولید و به دست مشتری می‌ رسانند.

انواع روفرشی مخمل کشدار در شرکت های تولیدی معتبر در داخل و خارج از کشور با بهترین کیفیت تولید می شود، در طراحی و تولید این محصول از متریال و پارچه های درجه یک استفاده می شود و از تجهیزات مدرن در تولید این محصول بهره می برند و این روفرشی را در طرح و رنگبندی شیک و در ابعاد مختلف تولید و راهی بازار فروش می نمایند.

1

  1. سلام خسته نباشید فرش کشدار مخملی هم جنس ایرانی هم وارداتی با کیفیت بالایی بود و قیمت مناسب ممنونم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما