خرید عمده روفرشی کشدار باکیفیت

شاید شما هم در خانه بچه کوچک داشته باشید و برای اینکه فرش اتاق پذیرایی کثیف نشود از روفرشی استفاده کنید. روفرشی های مختلفی در جنس، اندازه و رنگ بندی های متنوع، تولید و روانه بازار می شوند. یکی از این روفرشی های جدید، روفرشی کشدار می باشد. شما می توانید برای خرید عمده روفرشی کشدار باکیفیت به ما مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

خرید عمده روفرشی کشدار باکیفیت

بررسی جنس انواع روفرشی

بررسی جنس انواع روفرشی روفرشی ها در انواع مختلفی در بازار دیده می شوند چند نمونه از آنها که بسیار پرطرفدار نیز هستند در زیر می آوریم که عبارتند از:

• روفرشی ابریشمی: این روفرشی از جنس ابریشم بوده و از لحاظ ضخامت، روفرشی نازکی محسوب می شود و از لحاظ وزن سبک می باشند به همین دلیل به راحتی شسته می شوند. این روفرشی ها به علت اینکه از روی فرش، سر می خورند زود نامرتب و بهم ریخته می شوند.

• روفرشی مخمل ابریشمی: روفرشی مزبور نیز از جنس ابریشم می باشند با این تفاوت که در تولید آن از مخمل هم کمک گرفته می شود و به همین دلیل نرم و لطیف می باشند ولی از لحاظ وزنی، سنگین تر از نوع قبل می باشند و از روی فرش سر نمی خورند.

• روفرشی مخمل: روفرشی مخمل از زمره روفرشی هایی است که با ترکیب نخ معمولی و مخمل به دست می آیند و بیشتر روفرشی هایی که در بازار مشاهده می کنیم از همین نوع می باشند.

• روفرشی دوشانل: روفرشی دیگری که استفاده از آن در میان مردم رایج است؛ روفرشی دوشانل می باشد که از نخ مخمل تهیه شده است و شبیه روفرشی مخمل بوده اما وزن این روفرشی به علت نخ به کار رفته در آن سنگین تر از روفرشی مخمل می باشد و اصلا روی فرش لیز نمی خورند.

• روفرشی زرک دار: این روفرشی نیز از لحاظ ظاهر شبیه روفرشی مخمل بوده اما از ترکیب نخ زرک یا لمه و نخ مخمل بافته می شوند و به همین دلیل از روفرشی های زیبا و براق می باشند.

• روفرشی ترک کش دار: روفرشی دیگری که از جنس مخمل ترک می باشد؛ از ضخامت کمی برخوردار بوده اما از روی فرش، سر نمی خورد. قیمت آنها نیز به نسبت روفرشی های دیگر بالاتر می باشد‌.

مزایای استفاده از روفرشی دور کش‌دار

مزایای استفاده از روفرشی دور کش‌دار برای محافظت از فرش در مقابل آلودگی و کثیف شدن و همچنین برای جلوگیری از پوسیدگی و یا تابش نور خورشید روی روفرشی و برای افزایش طول عمر فرش از روفرشی استفاده می شود اما روفرشی های معمولی از روی فرش سر خورده و به هم ریخته می شوند به همین منظور روفرشی تولید می شود که به روفرشی دور کش دار معروف می باشد و امروزه به علت کیفیت و کارایی بالا با استقبال خوبی همراه می باشد.

از مزایای منحصر به فرد این روفرشی ها می توان به جمع نشدن آن روی فرش ذکر کرد. این روفرشی ها به گونه ای هستند که به فرش متصل شده و به راحتی و بدون آن که حرکت کند و یا چروک شود قابل استفاده می باشد. از مزایای دیگر آن می توان به جاروکشی آسان بر روی آنها را نام برد و به همین دلیل جارو کشیدن و تمیز کردن آن به راحتی صورت می گیرد.

استفاده از روفرشی مذکور، مانع پوسیدگی و نم گرفتن فرش شما می شود و از تابش مستقیم نور خورشید به فرش جلوگیری می کند. این روفرشی در سایزهای متنوعی و متناسب با اندازه و ابعاد فرش های شما موجود می باشد.

عرضه کنندگان روفرشی کشدار

عرضه کنندگان روفرشی کشدار در فروشگاه مرکزی ما، عرضه کنندگان روفرشی کشدار عمده، بهترین روفرشی کشدار درجه یک را به مشتریان ارائه می کنند. شما نیز می توانید برای تهیه این محصول در حجم بالا و قیمت مناسب به ما مراجعه نمایید. برای این منظور به صورت حضوری به ما مراجعه نمایید.‌

همچنین در صورت تمایل به خرید اینترنتی آن، می توانید به فروشگاهی که برای رفاه حال مشتریان ترتیب دادیم مراجعه کنید و با مشاهده نمونه های قرار داده شده در سایت و مطالعه مشخصات محصول، آن را به صورت آنلاین سفارش دهید و در اسرع وقت از همکاران ما دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما