قیمت انواع روفرشی کشدار ایرانی ۶متری

خریداران روفرشی، از اقشار مختلف جامعه هستند. بنابراین روفرشی باید در قیمت های مختلف به بازار عرضه شود تا خریداران روفرشی بتوانند با بودجه های مختلف اقدام به خرید روفرشی کنند. قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۶متری با توجه به جنس آن مشخص می شود روفرشی هایی که در بازار وجود دارد، از لحاظ قیمت به دسته های مختلفی تقسیم می شود. برای کسانی که به دنبال روفرشی ارزان می گردند نیز روفرشی در بازار وجود دارد. روفرشی هایی که قیمت بالاتری دارند، معمولا دارای کیفیت خوبی هستند و در تولید آنها از مواد مرغوب تری استفاده شده است.

قیمت انواع روفرشی کشدار ایرانی ۶متری

روفرشی کشدار چه خصوصیاتی دارد؟

روفرشی کشدار چه خصوصیاتی دارد؟ روفرشی های کشدار از جدیدترین نوع روفرشی ها هستند که با توجه به خصوصیاتی که دارند مصرف کننده با خیال راحت به خرید و استفاده از آن ها می پردازد. روفرشی هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتند بعد از راه رفتن بر روی آن ها، چین و چروک های ایجاد می‌شد و باعث جمع شدن روفرشی می‌گشت درصورتیکه روفرشی های کشدار جدید با داشتن کش در اطراف روفرشی به هیچ عنوان بر روی فرش جمع نمی شوند و باعث می شود که مصرف کننده با استفاده از آنها اذیت نشود.

روفرشی های کشدار در سایز های ۲متری، ۴ متری، ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری تولید می شوند. در تولید روفرشی های کشدار از بهترین نوع مواد اولیه استفاده می گردد تا باعث دوام و طول عمر بیشتر روفرشی شود. این مدل از رو فرشی ها در رنگ بندی های مختلفی تولید می شوند تا خریداران با داشتن هرگونه سلیقه‌ای قادر به انتخاب و خرید باشند.

مزایای روفرشی کشدار نسبت به روفرشی ساده

مزایای روفرشی کشدار نسبت به روفرشی ساده همانطور که در مطلب بالا اشاره شد روفرشی های ساده هنگام راه رفتن بر روی فرش جمع می‌شوند و باعث نامرتب دیده شدن منزل می گردند در صورتی که روفرشی های کشدار به هیچ عنوان در هنگام راه رفتن بر روی فرش جمع نمی‌شوند و لیز نمی خورند که می تواند از بزرگترین مزایای یک روفرشی باشد.

روفرشی های کشدار در طرح های فانتزی و سنتی تولید می شوند که باعث محبوبیت این روفرشی ها شده است و افراد در هر سنی و با هر سلیقه ای قادر به انتخاب طرح و رنگ روفرشی های کشدار خواهند بود از دیگر مزایای روفرشی های کشدار سبک بودن آنها نسبت به روفرشی های ساده قدیمی است این روفرشی ها را می‌توان به راحتی در داخل لباسشویی های کوچکتر نیز مورد شستشو قرار داد چون وزن این روفرشی ها در مقایسه با روفرشی های دیگر بسیار کم است و شستشوی آسان و راحتی را دارند و امکان شستشوی آن‌ها با هر نوع ماده شوینده ای وجود دارد.

صادرات روفرشی کشدار ایرانی ۶متری

صادرات روفرشی کشدار ایرانی ۶متری صادرات روفرشی متری باکیفیت به قیمت عمده از طریق شرکت هایی که در عرصه صادرات و واردات مشغول به کار و فعالیت می باشند انجام می شود. این شرکت های مذکور تمام تلاش خود را به کار می برند تا بتوانند روفرشی را با جنس های بسیار خوب و درجه یک در دسترس مشتری های انواع روفرشی قرار دهند. به همین دلیل با کارخانه های تولید کننده برتر روفرشی و شناخته شده در ایران همکاری می نمایند تا تولیدات مرغوب و با کیفیت آن ها را در معرض فروش قرار دهند.

از آن جا که مشتری های روفرشی همواره در صدد این امر بر می آیند که نمونه های مورد نیاز خود شان را با مرغوبیت فراوان خریداری کنند برای انجام این کار به این مراکز مراجعه فروش روفرشی می نمایند. فروشندگان روفرشی به مشتریان خود خدمات مختلفی می دهند تا بتوانند آن ها را از خرید روفرشی از مرکز آن ها راضی نگه دارند. همه روزه تخفیف ها و شرایط خوبی برای خرید روفرشی کشدار ابریشمی با قیمت ارزان ارائه می شود و برند های گوناگون سعی در فروش روفرشی متری شیک خود در بازار ها دارند. به دنبال این فروشگاه ها، سایت های آنلاین نیز اقدام به فروش روفرشی با قیمت های مناسب و خدمات ویژه می کنند.

7

  1. سلام خسته نباشید رو فرشی های کش دار ۶ متری بسیار سبک هستند و میشود به راحتی شست ممنون از سایت خوبتون

  2. سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

  3. سلام در این سایت روفرشی های کشدار که از بهترین نوع مواد اولیه استفاده شده است تا باعث دوام و طول عمر بیشتر روفرشی شود. این مدل از رو فرشی ها در رنگ بندی های مختلفی تولید می شوند تا خریداران با داشتن هرگونه سلیقه‌ای قادر به انتخاب و خرید باشند که من هم از همه ی رو فرشی هایی که خریدم راضی م

  4. من از این سایت خرید کردم و باید بگم که علاوه بر کیفیت محصولات، تیم پشتیبانی تخصصی و پاسخگویی بسیار عالی ای دارن، اگه دنبال یه سایت خوب برای خریدین، پیشنهاد می کنم حتما ازشون خرید داشته باشین.

  5. سلام من از طرح و رنگاش خوشم اومده سفارش دادم هنوز به دستم نرسیده.ولی جنس عالی و قیمت مناسبی دارن توصیه میکنم خریداری کنید

  6. برای آشنایی بیشتر با روفرشی ها باید گفت که ، نخستین زیرانداز های عرضه شده به صورت چهارخانه ای بودند و بافت این محصولات نیز با وسیله ماشین های ماکویی صورت گرفته است که برای حفاظت از فرش دستباف استفاده میشد.

    امروزه از روفرشی علاوه بر نگهداری از فرش های خانگی از آن به عنوان یک زیر انداز عالی و با وزن کم که قابلیت شست و شوی آسان را نیز دارد استفاده میشود.

  7. عرض ادب و احترام دارم و همین طور خسته نباشید به تمام پرسنل خوبتون آیا شما در زمینه فرش های دستباف هم فعالیت دارید ؟بنده تهران هستم اگر امکان دارد نمایندگی تون رو بهم معرفی کنید که بتونم به صورت حضوری یا اقدام به خرید کنیم درود بر شما.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما