قیمت انواع روفرشی کشدار ایرانی ۹متری

همواره یکی از موضوعات اصلی در بحث خرید روفرشی، قیمت آن بوده است. قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۹متری به عوامل متعددی بستگی دارد. تولید کنندگان مختلف با بررسی مدل های مختلف روفرشی، قیمت های متفاوتی روی آن می گذارند. خریداران روفرشی با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید روفرشی با قیمت های مختلفی می کنند. به همین خاطر تولیدکنندگان روفرشی، این محصول را در کیفیت ها و قیمت های مختلفی تولید می کنند. آن ها این کار را انجام می دهند تا خریدار روفرشی، با هر بودجه ای بتواند روفرشی مورد نیاز خود را خریداری کند.

قیمت انواع روفرشی کشدار ایرانی ۹متری

مشخصات روفرشی دور کش دار 9 متری

مشخصات روفرشی دور کش دار 9 متری استفاده از روفرشی در گذشته ها می‌توانست برای مصرف کننده مشکل ساز باشد و در هنگام راه رفتن بر روی روفرشی باعث ایجاد چین و چروک بر روی فرش و روفرشی می گشت به همین جهت بسیاری از تولیدکنندگان به فکر تولید روفرشی هایی افتادند که در هنگام راه رفتن جمع نشوند و تولید روفرشی های کشدار را با انواع طرح ها و رنگ ها و همچنین سایزهای مختلف آغاز کردند.

روفرشی دور کشدار ۹ متری یکی از سایزهای بسیار پرفروش است که در طرح های سنتی و فانتزی تولید می شود با توجه به استقبال زیادی که از فرش های ۹ متری در بین مردم شده است بالطبع استفاده از روفرشی های دور کش دار ۹ متری نیز با فروش بسیار خوبی مواجه گشته است این روفرشی ها در رنگ های روشن و تیره تولید می شوند تا امکان خرید آن برای هر نوع سلیقه ای وجود داشته باشد.

نکات مهم در انتخاب روفرشی کشدار

نکات مهم در انتخاب روفرشی کشدار شما اگر قصد خرید روفرشی را داشتید سعی کنید از فروشگاه ها و مراکز معتبر این محصول را خریداری کنید در هنگام خرید به برند تولیدکننده روفرشی کشدار توجه نمایید برند هایی که شناخته شده هستند معمولاً بهترین محصولات را تولید می نمایند شما حتماً در هنگام انتخاب روفرشی کشدار به رنگ و طرح آن توجه داشته باشید.

تنوع طرح و رنگ در روفرشی های کشدار بسیار زیاد است و شما به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید قیمت روفرشی کشدار یکی دیگر از نکات قابل توجه در هنگام خرید می تواند باشد اگرچه روفرشی های کشدار دارای قیمت های بیشتری نسبت به روفرشی های ساده هستند اما با توجه به ویژگی هایی که این روفرشی ها دارند بهتر است از اختلاف قیمت آنها چشم‌پوشی نمایید و روفرشی های کشدار را خریداری کنید. روفرشی های کشدار به عنوان جدیدترین روفرشی ها در بین مردم شناخته می‌شوند و اگر شما هم قصد خرید یک روفرشی کشدار مدرن را دارید بهتر است از این مدل روفرشی ها خریداری کنید.

تولیدی روفرشی کشدار ایرانی ۹متری

تولیدی روفرشی کشدار ایرانی ۹متری کارخانه تولید کننده روفرشی کشدار ۹متری برای فروش بیشتر و بهتر محصولات تولیدی خود نمایندگی های فروش را در سطح شهرها قرار داده اند تا بتوانند بدون واسطه و با قیمت پایین تری روفرشی های خود را به مشتریان خود عرضه نمایند. مشتریان برای خرید روفرشی مورد نیاز خود به نمایندگی های فروش و کارخانجات مراجعه می نمایند تا بتوانند روفرشی مورد نیاز خود را با قیمت و کیفیت مورد نظر خود خریداری نمایند.

کارخانجات تولیدی روفرشی برای تولید محصولی با کیفیت بالا از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک استفاده می نمایند تا بتوانند با تولید کالایی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب توجه بسیاری از مشتریان را به سمت روفرشی های خود جلب نمایند و این گونه می توانند با فروش بیشتر میزان تولید خود را افزایش دهند.

برای پیدا کردن قیمت روفرشی، می توان به نمایندگی های فروش و پخش روفرشی کشدار این محصول مراجعه کرد. همچنین برای مقایسه مدل های مختلف روفرشی و قیمت های آن ها، می توانید از فروشگاه های آنلاین کمک بگیرید. همه روزه لیست قیمت جدید روفرشی در فروشگاه ها و نمایندگی ها آپدیت می شود و خریداران می توانند از قیمت های جدید این محصول آگاه شوند.

7

  1. بسیار محصول با کیفیتی بود من راضی بودم به شما هم پیشنهاد خرید این محصول رو میدم.

  2. سلام.ممنون از شما که برای فروش بیشتر و بهتر محصولات تولیدی را بدون واسطه و با قیمت پایین تری روفرشی های را می فروشید و کیفیت خوبی هم داره .

  3. سلام
    میخاستم از سایتتون خرید کنم اگه امکانش وجود داره عکس های بیشتری از این محصول بذارین.

  4. سلام و درود خواستم بدونم فقط 9 متری دارید؟ من 12متری میخوام فقط همین مدل باشه.

    • سلام خانم مبینی. وقت بخیر. درخصوص دریافت پاسخ سوالاتتون لطفا از طریق تکمیل فرم موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  5. درود و خسته نباشید خیلی ممنونم از مجموعه توبتون همانطور که گفته شد این محصول پارچه ای ضخیم می باشد که مانند قالی است و بر روی فرش پهن می گردد و همچنین برای نشستن در مسافرت هم نیز از آن استفاده میشود.

  6. سلام درود و خسته نباشید خواستم قیمت روفرشی ها رو بپرسم و اینکه آیا شما در زمینه فرش و روفرشی های مخمل هم فعالیت دارید. آیا آدرس دارید که بتوانیم خدمت برسیم و حضوری خرید کنیم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما