قیمت انواع روفرشی کشدار عمده

روفرشی پارچه ای قالی مانند است و استفاده از آن بر روی قالی های دستباف و ماشینی از تاثیر نور خورشید یا پا خوردگی بر روی آنها جلوگیری می کند و می تواند سطح آن را بپوشاند؛ این محصول انواع بسیار متفاوتی دارد که مدل‌های جدید آن به صورت کشدار هستند و تحت عنوان روفرشی کشدار وجود دارند همچنین بهترین های این محصول را می توان از فروشنده اصلی و معتبر آن درخواست کرده و به صورت آنلاین و به روز قیمت روفرشی کشدار عمده را به دست آورده و نسبت به درخواست آن برای خود جهت استفاده در داخل یا صادرات به کشورهای دیگر اقدام نمود.

قیمت انواع روفرشی کشدار عمده

میزان ضخامت روفرشی کشدار

میزان ضخامت روفرشی کشدار انواع مختلف روفرشی ها از نظر ضخامت با یکدیگر می‌توانند متفاوت باشند و این رو فرشی ها در سایزهای کوچک 3 متری و ابعاد بسیار بزرگ دیگر نیز وجود دارند و می‌توانند در ضخامت های زیاد به عنوان جایگزین فرش و بر روی کفپوش مورد استفاده قرار بگیرند و وجود طرح‌های بسیار زیبا در این محصولات انواع ضخیم این رو فرشی ها را می‌تواند جایگزین فرش نماید.

ضخامت در این روفرشی ها بسته به جنس و بافت آن می‌تواند بسیار متفاوت باشد به عنوان مثال بیشترین ضخامت روفرشی ها را می توان در انواع مخمل این محصول مشاهده کرد که به دلیل جنس خاص پارچه مخمل این روفرش کشدار بیشترین ضخامت را به خود اختصاص داده است.

انواع روفرشی های تهیه شده از پارچه های پلی استر یا ویسکوز نیز وجود دارند که ضخامت کمتری نسبت به نمونه های دیگر را دارا هستند با این وجود این روفرشی ها در ضخامت های کم و زیاد به صورت کشدار هستند و به راحتی می‌توانند سطح صافی را بر روی فرش ایجاد کنند و بر خلاف نمونه های بدون کش در اثر رفت و آمد دچار چین و چروک و جمع شدگی نخواهند گشت و این مزیت ویژه‌ای در این محصول است.

ضخامت این روفرشی ها در کمترین مقدار می تواند به ۲ تا ۳ میلی متر برسد و در انواع ضخیم این محصول بسته به ارتفاع پرزها در روفرشی کشدار مخمل می تواند به ۳ تا ۵ میلی متر نیز برسد.

راهنمای انتخاب بهترین روفرشی کشدار

راهنمای انتخاب بهترین روفرشی کشدار انتخاب بهترین روفرشی کشدار در بین نمونه های بسیار متفاوتی که امروز در بازار این محصول وجود دارند اندکی مشکل است چون تنوع جنس پارچه های این رو فرشی ها اکنون بسیار زیاد شده است بنابراین برای به دست آوردن بهترین این محصولات باید دقت زیادی انجام شود.

نکته اول در خرید این روفرشی توجه به جنس آن است که می‌تواند از انواع الیاف پلی استر، مخمل یا ابریشم باشد که این سه از نظر وزن و قابلیت شستشو با هم فرق دارند به همین دلیل خصوصیات متفاوتی به روفرشی می دهند و در انتخاب این محصول باید اندازه مناسب آن نیز انتخاب شود به این معنی که به تناسب محلی که روفرشی در آن قرار می گیرد نمونه های 3 تا 12 مربعی آن انتخاب گردد.

همچنین توجه کنید که شستشوی روفرشی آسان باشد و با استفاده از شوینده های معمولی امکان تمیز کردن آن ممکن شود، دقت به رنگ و طرح محصول نیز بسیار مهم است و هارمونی رنگ ها برای این روفرشی می‌تواند در جذاب تر شدن فضای خانه بسیار تاثیرگذار باشد و نهایتاً این که باید به وجود برخی از نکات ریز دیگر از قبیل لیز بودن سطح افقی توجه شود همچنین میزان لکه پذیری آن و ریش ریش شدن رو فرش شویی مورد توجه قرار گیرد.

خرید مستقیم روفرشی کشدار عمده

خرید مستقیم روفرشی کشدار عمده اگر قصد خرید روفرشی کشدار به صورت عمده را دارید و می‌خواهید این محصول در انواع جنس آن مانند روفرشی ترک ابریشمی یا ابعاد مختلف مانند روفرشی ترک 6 متری ارزانتر از هر جای دیگر برای خود تهیه کنید و به خصوص این که صادرات این محصول را می‌خواهید به کشورهای دیگر انجام دهید خرید مستقیم می‌تواند در این زمینه برای شما کمک فوق العاده مناسبی باشد.

شما در این خرید می توانید این محصول را برای آدرس خود در هر نقطه کشور و به هر مقدار با بهترین نوع بسته بندی درخواست دهید و چون خرید مستقیم نیازی به حضور فیزیکی خریداران ندارد این رو فرش می تواند در این نوع خرید بسیار ارزان تر از جاهای دیگر به دست شما برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما