مرجع خرید روفرشی کشدار عمده

خرید روفرشی کشدار عمده دارای طرح و رنگ های متنوعی بوده بدین ترتیب افراد با هر سلیقه ای می توانند به راحتی انتخاب خود را انجام دهند. تار و پود آنها را الیاف طبیعی و مصنوعی به صورت ترکیبی تشکیل می دهد بدین ترتیب بسیار نرم و لطیف هستند و به دلیل انعطاف پذیری زیاد روی فرش بهترین پوشش دهی را از خود نشان می دهند و به هیچ وجه لیز نمی خورند. تولید انواع روفرشی جدید آن هم به صورت عمده باعث شده تا تولیدی بتواند در کنار تامین نیاز داخلی مازاد مصرف را هم برای صادرات انتخاب کند که سود خوبی هم دارد.

مرجع خرید روفرشی کشدار عمده

انواع روفرشی 6 متری طرح ترک کشدار

انواع روفرشی 6 متری طرح ترک کشدار روفرشی مخمل و نخی جز بهترین مدل ها بوده و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که نه تنها برتری آن را دو چندان کرده است بلکه باعث شده تا در بازار هم به راحتی قابل شناخت باشد.

این ویژگی ها عبارتند از: اول اینکه بافت آنها کاملا متراکم بوده چون تاروپود آنها به صورت پیچی درون هم قرار گرفته اند از این رو نخ کش و پاره نمی شود و ساییدگی هم باعث افت کیفیت آن نمی گردد. بدین ترتیب طول عمر آن زیاد خواهد بود. از دیگر ویژگی ها می توان به تنوع رنگی بالا اشاره کرد که برخی به صورت تک رنگ و برخی دیگر چند رنگ هستند بدین ترتیب با هر محیطی به خوبی ست می شوند.‌

کشی که دورتادور روفرشی دوخته می شود پشت فرش قرار گرفته و از برداشته شدن آن جلوگیری می کند. به همین دلیل بهترین پوشش دهی را دارد. از دیگر ویژگی ها می توان به رنگ ثابت اشاره کرد به همین دلیل قابل شستشو هستند و شما می توانید با مواد شوینده آنها را لکه گیری کنید.

مشخصات روفرشی ترک کش دار

مشخصات روفرشی ترک کش دار روفرشی کشدار قابل شستشو بوده و دارای نمونه های مختلفی است بدین ترتیب افراد هر سلیقه ای که دارند می توانند انتخاب خود را انجام دهند. برخی مدل ها دارای طرح ساده و برخی دیگر طرح برجسته و سه بعدی دارند به همین دلیل هر کدام طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.

روفرشی ها از نظر سایز هم نمونه های متنوعی دارند برخی ۶ و برخی دیگر ۹ و ۱۲ متری هستند تا بتوانند روی فرش پوشش دهی خوبی از خود نشان دهند. این منسوجات به صورت نازک و ضخیم طراحی و تولید می شوند بدین ترتیب شما می توانید بر حسب نیاز خرید را انجام دهید. روفرشی ها قابل شستشو هستند و زمانی که کثیف می شوند شما می توانید آنها را تمیز کنید.

با معرفی این نمونه های مختلف شما می توانید شناخت بهتری از آنها داشته باشید و بدین ترتیب در بازار به راحتی خرید کنید. روفرشی های کشدار دارای طراحی خاص هستند و زمانی که روی فرش قرار می گیرند لیز نمی خورند به همین دلیل بیشتر از مدل های دیگر مورد استقبال قرار می گیرند.

فروشنده روفرشی کشدار عمده

فروشنده روفرشی کشدار عمده در این فروشگاه مرکزی روفرشی ترکیه ای کش دار به صورت کاملا متنوع به فروش می رسد.‌ عمده فروش ها در کشور عزیزمان ایران در برند های مختلفی مشغول فعالیت می باشند که این عمده فروشی ها عرضه کننده با کیفیت ترین روفرشی ایرانی با نازل ترین قیمت هستند.

فروشگاه ها محصول را به صورت عمده به فروش می رسانند، برای گسترش بازار فروش خود به کشورهای دیگر نیز آن را صادر می نمایند که مورد توجه بسیاری از کشور ها می باشد. شما می توانید زیباترین و بهترین روفرشی را از این عمده فروشی ها تهیه نمود. بهترین مکان برای خرید نمایندگی مخصوص آن می باشد که معتبر بوده و هر فردی می تواند روفرشی را به صورت عمده خریداری نماید.

فروش عمده نسبت به فروش خرده آن، قیمت کم تری را به همراه دارد زیرا در این نوع خرید، خریدار تعداد زیادی از کالا را خریداری می نماید و به همین دلیل فروشنده تخفیفاتی برای آن قائل می شود.

1

  1. سلام روز بخیر خرید عمده ، قیمت کم تری را به همراه دارد زیرا در این نوع خرید، خریدار تعداد زیادی از کالا را خریداری می نماید و به همین دلیل فروشنده تخفیفاتی برای آن قائل می شود. منم از این رو فرشی ها100 عدد سفارش دادم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما