مرکزخرید روفرشی دور کشدار ایرانی

روفرشی کشدار از ملزوماتی است که علاوه بر افزایش زیبایی، به حفظ کیفیت انواع قالی و فرشینه کمک می‌کند. مدل‌های مختلفی از روفرشی کشدار ارزان توسط مراکز فعال در زمینه تولید این محصول طراحی می‌گردد. بازار فروش و پخش مستقیم انواع روفرشی ممتاز، به عنوان برترین مرکز خرید روفرشی دور کشدار ایرانی، در تلاش است محصولاتی شکیل و باکیفیت را با قیمت ارزان و اقتصادی ارائه نماید و شرایط خرید آسان این محصول را فراهم کند.

مرکزخرید روفرشی دور کشدار ایرانی

مدل های جدید روفرشی مدرن ایرانی

مدل های جدید روفرشی مدرن ایرانی

در تولید و طراحی مدل‌های جدید روفرشی مدرن ایرانی، از طرح‌ها و نقوشی استفاده می‌شود که همخوانی خوبی با انواع سبک‌های معماری مدرن و دکوراسیون داخلی مینیمال و مدرن دارد. در گذشته انواع روفرشی در رنگ‌ها و طرح‌های محدودی تولید می‌شدند که معمولا برای سبک‌های معماری و طراحی کلاسیک و سنتی مناسب بودند. اما در حال حاضر از انواع طرح‌های شیک و زیبای جدید و بروز در طراحی روفرشی کشدار ایرانی استفاده می‌شود.

استفاده از انواع طرح‌های برجسته و هندسی و رنگ‌های شاد و زیبا، این امکان را برای خریداران روفرشی فراهم می‌آورد تا با توجه به رنگ کار شده در طراحی فضاها، بهترین روفرشی را برای اتاق نشمین، اتاق خواب و آشپزخانه انتخاب نمایند. طیف گسترده‌ای از انواع روفرشی فانتزی نیز در سال‌های اخیر به مدل‌های روفرشی اضافه شده است که سلایق بیشتری را تحت پوشش قرار می‌دهد و خرید این محصول را برای علاقمندان به روفرشی آسان نموده است.

علاوه بر طرح‌های مدرن، مدل‌های مختلفی از روفرشی مانند انواع روفرشی کشدار مخمل و روفرشی شانل و ترک در بازار وجود دارد. این نوع روفرشی با داشتن دوخت عالی و طراحی حرفه‌ای علاوه بر محافظت از بافت و رنگ فرش و قالی و حفظ کیفیت آنها، از مواردی مانند سُر خوردن بر روی فرش جلوگیری می‌کنند و ایمنی این ملزومات مهم را تا حدود زیادی افزایش می‌دهند.

فاکتور های مهم در انتخاب روفرشی کشدار

فاکتور های مهم در انتخاب روفرشی کشدار

همانطور که می‌دانیم انواع روفرشی در مدل‌ها و اشکال مختلف در بازار موجود است و برندهای متعددی در حوزه تولید این محصول فعالیت می‌نمایند. برای اینکه در زمان خرید روفرشی های کشدار دچار سردرگمی نشویم بهتر است پیش از خرید محصول، فاکتورهای لازم برای خرید محصولی درجه یک و شیک را با هم مرور کنیم.

پارامترهای مهم برای خرید روفرشی درجه یک کش دار:

  • اولین نکته برای خرید یک محصول شیک و بادوام، بررسی جنس روفرشی است. از انواع منسوجات و پارچه‌ها از مخمل گرفته تا پارچه‌های نخی و کتانی برای تولید روفرشی استفاده می‌شود. هریک از پارچه‌ها دارای مزایا و معایبی هستند. بنابراین لازم است جنس روفرشی به دقت مورد بررسی قرار گیرد.
  • فاکتور بعدی توجه به ابعاد روفرشی است. اندازه روفرشی باید با قالی و فرش مورد نظر همخوانی داشته باشد. معمولا روفرشی های آماده دارای ابعاد استاندارد هستند.
  • علاوه بر این توجه به طرح و رنگ روفرشی نیز مهم است. بسته به سبک طراحی و معماری می‌توانیم از انواع روفرشی کلاسیک و مدرن استفاده کنیم.
  • بررسی کیفیت دوخت روفرشی نیز بسیار مهم است. روفرشی مرغوب دارای دوختی کاملا محکم و عالی است و تمامی قسمت‌های روفرشی و کش آن باید به دقت طراحی شده باشد.
  • در پایان قیمت محصول نیز باید بررسی شود. انواع روفرشی با توجه به کیفیت و برند دارای قیمت متفاوتی هستند. تناسب کیفیت کار و قیمت بسیار مهم است.

تولیدکننده روفرشی دور کشدار ایرانی

تولیدکننده روفرشی دور کشدار ایرانی

در مرکز برتر تولیدکننده روفرشی ممتاز دور کشدار، انواع روفرشی درجه یک ایرانی با استفاده از منسوجات و پارچه‌های باکیفیت و به کارگیری دستگاه‌های صنعتی دوخت، طراحی می‌شوند. این مجموعه با بررسی نیاز بازار، بهترین انواع روفرشی را در مدل‌های شیک و جدید و اندازه‌های متفاوت تولید می‌نماید و نیاز به واردات روفرشی را به حداقل ممکن رسانده است.

محصولات تولید شده در این شرکت، ضمن رفع بخش اعظم نیاز داخل کشور، به دلیل کیفیت منحصر به فرد و قیمت ارزان و اقتصادی به بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می‌گردد. بازار فروش آنلاین، معتبرترین مرجع تجارت و صادرات روفرشی مرغوب ایرانی در بازارهای جهانی است.

3

  1. سلام این سایت با بررسی نیاز بازار، بهترین انواع روفرشی دور کشدار ایرانی را در مدل‌های شیک و جدید و اندازه‌های متفاوت عرضه می کند. سفارش های من هم به موقع به دست من رسید

  2. سلام
    می خواستم ازتون خرید کلی داشته باشم می شه راهنماییم کنید؟
    و اینکه تخفیف هم برای تعداد بالا دارین؟

    • سلام رازقی. وقت بخیر. برای اطلاعات بیشتر جهت خرید و ثبت سفارش عمده از طریق تکمیل فرم های موجود در سایت اقدام کنید تا کارشناسان فروش ما با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما