نمایندگی عرضه روفرشی کشدار ارزان

روفرشی کشدار ارزان یکی از محصولاتی است که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و مشتریان زیادی دارد. امروزه با بالا رفتن قیمت فرشهای ماشینی و دست بافت و دشوار بودن شستشوی فرشها نیاز به استفاده از روفرشی بیشتر شده است و روفرشی ها بیشتر از قبل مورد استفاده قرار گرفته اند. روفرشی فرش را از کثیف شدن، آفتاب سوختگی و پوسیده شدن حفظ می کند.

یکی از مشکلات روفرشی ها ای است که در اثر راه رفتن روی آنها و مخصوصا در منازلی که بچه کوچک دارند، در اثر دویدن بچه ها، روفرشی جمع می شود و یا اصطلاحاً روفرشی روی فرش سر می خورد. به همین علت روفرش های کشدار با برطرف کردن این مشکل مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

نمایندگی عرضه روفرشی کشدار ارزان

علت محبوبیت انواع روفرشی کشدار چیست؟

علت محبوبیت انواع روفرشی کشدار چیست؟ روفرشی های کشدار به علت اینکه از هر چهار طرف کش دارد و کشها با قرار گرفتن در لبه زیرین فرش باعث تکان نخوردن روفرشی می شوند محبوبیت بسیاری در بین مردم دارد. 

امروزه روفرشی ها در طرح های متنوع و زیبا در فروشگاهها عرضه می شوند. در طراحی روفرشی از طرحها و نقشه های فرش استفاده می شود که زیبایی و جذابیت زیادی دارند و با سلایق مشتریان سازگار است. اکثر روفرش هایی که در داخل ایران تولید می شود محصول استان یزد می باشد که رو فرشی هایی با کیفیت و زیبا تولید می کنند که طرحهایی کاملا ایرانی دارند. تولید کنندگان خوش ذوق ایرانی با بکارگیری بهترین الیاف محصولی با کیفیت به بازار عرضه می کنند که حتی از روفرشی های وارداتی از کشورهایی مانند ترکیه چیزی کم ندارند و با قیمتی خیلی مناسب تر از آنها در اختیار مردم قرار می دهند. روفرشی کشدار درجه یک که در داخل ایران تولید می شود حاصل بکارگیری ذوق و هنر ایرانی است که با استفاده از رنگ های زنده و شاد محیط خانه های ایرانی را پرنشاط تر می کند.

قیمت انواع روفرشی کشدار ارزان

قیمت انواع روفرشی کشدار ارزان قیمت روفرشی کشدار نسبت به روفرشی های بدون کش مقداری بالاتر است اما با توجه به اینکه مزیت خیلی بالاتری دارد بیشتر از روفرشی های ساده مورد استفاده قرار می گیرند. رو فرشی های کش دار در اندازه های مختلف در بازار موجودند تا مشتری بتواند براحتی برای هر فرشی با هر ابعادی از روفرشی های کشدار استفاده کند. قیمت روفرشی ها با توجه به اندازه و جنس آنها متغیر است.

روفرشی های سبک و ارزان قیمت بعنوان زیرانداز هم مورد استفاده قرار می گیرند. این روفرشی ها بعلت اینکه بسیار سبک و ظریف هستند شستشوی راحتی هم دارند و براحتی در منزل با ماشین لباسشویی قابل شستن هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما